to jest odpowiedź na post:
@~gość1455360934005
Tylko co to wg niego znaczy, że nie działa. Nie działa, bo wysłał zgłoszenie i nie dostał odpowiedzi w 12h, czy był faktyczny problem techniczny z formularzem?
Cześć,
Nie wiem o co chodziło koledze, ale wtrące swoje 3gr. Jestem klientem od kilku dni i nie wiem jak to funkcjonowało wcześniej. Złożyłem kilka zgłoszeń, w większości dostałem odpowiedź mailem, bo tak zaznaczyłem w formularzu, i jest ok, ale przeglądając historę widzę tylko numer zgłoszenia i jego status, po wejściu jest pusto, nie wiem które zgłoszenie jest od czego.
<span >"treść zgłoszenia" i "historia konwersacji" są polami pustymi.
Dodatkowo niektóre zgłoszenia po prostu znikają. W sobotę złożyłem pytanie o wyłączenie przekierowania w przypadku nie-odbierania i zajętej lini i pozostawienie tylko w przypadku braku zasięgu/wyłączenia telefonu. W poniedziałek (dzisiaj) sprawdziłem i nie ma żadnego zgłoszenia z soboty, odpowiedzi na maila również.
Złożyłem więć kolejny raz to samo zgłoszenie plus kolejne z pytaniem czemu sobotnie zniknęło i widzę, że teraz jednego znowu brakuje. Oczywiście jakiego, nie wiem, bo nie zapisałem sobie które zgłoszenie jest do czego a nie widzę szczegółów teraz w historii.