forumstrona www, moje kontostronaBrak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-02-11 13:31)

Dlaczego nie działa  chat i Formularz Kontaktowy. Czy jedyny kontakt z NJU to płatne połączenia ?

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-02-12 17:25)

Połączenie nie jest jedyną mozliwością. Można także własnoręcznie złozyć zamówienie na stronie nju.

~mz95

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-02-13 11:55)

mz95 pyta o możliwości kontaktu, a nie  sposób złożenia zamówienia..odpowiedź na jego pytanie wg.mnie jest złośliwa..

~gość1455360934005

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-02-13 23:03)

@~gość1455360934005
dla mnie kowal nie pyta o możliwość kontaktu tylko stwierdza fakt, że czat i formularz kontaktowy nie działa. W konsekwencji zadaje retoryczne pytanie czy pozostał mu tylko kontakt telefoniczny.

Tylko co to wg niego znaczy, że nie działa. Nie działa, bo wysłał zgłoszenie i nie dostał odpowiedzi w 12h, czy był faktyczny problem techniczny z formularzem? Tego już nie wiemy.
Mi dla odmiany formularz kontaktowy działa. Czat pojawia się automatycznie jak ktoś poklika sobie po stronie www ale nie wiem, czy w ogóle warto z niego korzystać, bo nie wiadomo jaki temat chciał poruszyć autor wątku.

Poza tym pytanie na tym forum dlaczego formularz i czat nie działa świadczy o tym, że kowal nie raczył nawet przejrzeć wcześniejszych wątków, aby dojść do wniosku, że to forum nie służy do kontaktu z BOK Nju, a jedynie pozwala wymienić się opiniami z innymi użytkownikami/klientami Nju.

Na logikę takiego pytania nie kieruje się do użytkowników tylko z założenia powinno być kierowane do BOK Nju.
 
Dodatkowo brak moderatora i sensownej, działającej wyszukiwarki postów powoduje, że to forum jest cyfrowym bublem.

Odpowiedź ~mz95 może była złośliwa ale mogła też wynikać z założenia, że potencjalne pytania kowala do BOK i tak będą dotyczyć oferty i tego jak złożyć zamówienie lub po prostu nie przeczytał/a ze zrozumieniem pytania kowala.

Odpowiadając na pytanie kowala jeśli nie działa Tobie reszta to pozostaje tylko płatne połączenie, ale mało która sieć oferuje bezpłatne połączenia z BOK i póki co kojarzę tylko Virgin, choć nie wiem, czy nadal tak mają.

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-04 18:38)

to jest odpowiedź na post:

@~gość1455360934005
Tylko co to wg niego znaczy, że nie działa. Nie działa, bo wysłał zgłoszenie i nie dostał odpowiedzi w 12h, czy był faktyczny problem techniczny z formularzem? 




Cześć,
Nie wiem o co chodziło koledze, ale wtrące swoje 3gr. Jestem klientem od kilku dni i nie wiem jak to funkcjonowało wcześniej. Złożyłem kilka zgłoszeń, w większości dostałem odpowiedź mailem, bo tak zaznaczyłem w formularzu, i jest ok, ale przeglądając historę widzę tylko numer zgłoszenia i jego status, po wejściu jest pusto, nie wiem które zgłoszenie jest od czego. 
<span >"treść zgłoszenia" i "historia konwersacji" są polami pustymi.


Dodatkowo niektóre zgłoszenia po prostu znikają. W sobotę złożyłem pytanie o wyłączenie przekierowania w przypadku nie-odbierania i zajętej lini i pozostawienie tylko w przypadku braku zasięgu/wyłączenia telefonu. W poniedziałek (dzisiaj) sprawdziłem i nie ma żadnego zgłoszenia z soboty, odpowiedzi na maila również.
Złożyłem więć kolejny raz to samo zgłoszenie plus kolejne z pytaniem czemu sobotnie zniknęło i widzę, że teraz jednego znowu brakuje. Oczywiście jakiego, nie wiem, bo nie zapisałem sobie które zgłoszenie jest do czego a nie widzę szczegółów teraz w historii.

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-04 19:49)

@nju-here

Co do historii korespondencji to tak to działa chyba od samego początku tzn. sam nigdy nie doświadczyłem historii korespondencji, tak samo zauważyłem, że niektóre zgłoszenia same znikały.

Jeśli chcesz podejrzeć treść swojego zgłoszenia to wejdź w MOJE KONTO - MÓJ PROFIL - HISTORIA OPERACJI.
Tam znajdź swoje zgłoszenie i w części "szczegóły" po kliknięciu w "zobacz" będziesz miał wgląd w to co napisałeś.
Osobiście innego sposobu nie znam, nie licząc zrzutów ekranu przy pisaniu.

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-04 20:03)

to jest odpowiedź na post:

@nju-here
Jeśli chcesz podejrzeć treść swojego zgłoszenia to wejdź w MOJE KONTO - MÓJ PROFIL - HISTORIA OPERACJI.
Tam znajdź swoje zgłoszenie i w części "szczegóły" po kliknięciu w "zobacz" będziesz miał wgląd w to co napisałeś.




Pięknie dziękuję. Chociaż mogę powiązać zapytanie z numerem zgłoszenia.
Zastanawiam się, czy ta strona ma problem z przeglądarkami, czy na IE również ta histora konwersacji w formularzu kontaktowym jest pusta?


Doszedłem do tego, że zgłoszenie dotyczące wyłączenia przekierowania na pocztę głosową zostało zamknięte, ale nie mam żadnej odpowiedzi :)

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-04 23:42)

@nju-here

Jak kiedyś sprawdzałem to IE nie robiła różnicy, także to nie wina przeglądarki.
Obecnie tego nie sprawdzałem ale wątpię, aby teraz przeglądarka miała znaczenie.

Właśnie sprawdzałem i specjalnie włączyłem sobie pocztę głosową.
Jeśli masz aktywną pocztę głosową to nie można wyłączyć przekierowania dlatego nie można wyłączyć poczty, gdy nie odbierasz ale można zmienić numer na który jest przekierowywane połączenie.
W przypadku linii zajętej ustaw sobie przekierowanie na numer +48500111333 i wówczas poczta nie będzie działać, gdy numer będzie zajęty, a osoba dzwoniąca usłyszy stosowny komunikat.

Jutro wyłączę pocztę głosową i z ciekawości sprawdzę, czy zadziała wymuszenie przekierowania na Pocztę Głosową, gdy jest się poza zasięgiem.

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-05 11:25)

to jest odpowiedź na post:

W przypadku linii zajętej ustaw sobie przekierowanie na numer +48500111333 i wówczas poczta nie będzie działać, gdy numer będzie zajęty, a osoba dzwoniąca usłyszy stosowny komunikat.
<span >

<span >Jutro wyłączę pocztę głosową i z ciekawości sprawdzę, czy zadziała wymuszenie przekierowania na Pocztę Głosową, gdy jest się poza zasięgiem.



Ad1. Zaraz spróbuję, dzięki za podpowiedź.

Ad2. Też ciekawa opcja, sprawdziłem, ale wtedy dzwoniący dostaje komunikat "witam w poczcie głosowej, wprowadź swój nr..." czyli jakby sam wdzwonił się do tego numeru na który przekierowujemy.

[edytowane przez nju-here o 11:27 w dniu 2016-04-05]
 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-05 22:52)

@nju-here

Ad 1
a) dla opcji, gdy nie odbierasz sugeruję ustawić przekierowanie na inny numer. Ja testowo wykorzystałem numer w Play z rokiem ważności konta, który jest wyłączony. Wówczas osoba dzwoniąca po 5 sygnałach wolnej linii słyszy komunikat "przepraszamy wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później."
b) dla linii zajętej jak już wczoraj testowałem przekierowanie na +48500111333 działa OK.
c) dla opcji telefon jest wyłączony lub poza zasięgiem zostawiamy Pocztę Głosową

W sumie uzyskujemy mniej więcej efekt o który Tobie chodziło, nieco naokoło ale ważne, że cel osiągnięty :)

Osobiście nie korzystam z Poczty Głosowej, więc nie muszę tak kombinować ale Twój przypadek zmotywował mnie do testów, może komuś się to przyda, jeśli odnajdzie ten wątek w czeluściach tego forum ;)

Ad 2 faktycznie jest "witamy w poczcie głosowej..." także ten sposób odpada.

odpowiedź

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy | kowal (11.02.2016, 13:31)

Dlaczego nie działa  chat i Formularz Kontaktowy. Czy jedyny kontakt z NJU to płatne połączenia ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

59 gości i 0 zalogowanych użytkowników