profil na forum

nick
nju-here
nowicjusz

moje ostatnie

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

(2016-04-06 22:39 w wątku Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy)

to jest odpowiedź na post:


[EDIT]
widzę, że najnowszy post Ci zablokowało. Z reguły automat blokuje osoby niezarejestrowane ale jak widać może zablokować użytkownika zarejestrowanego. Ciekawe na jakie wyrazy reaguje.




Dorzucałem zdjęcie przez "Add link to image", potem dodałem kolejny taki sam post myśląc, że mój poprzedni wyparował.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

(2016-04-06 22:37 w wątku Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy)

Ja po restarcie nie dostałem smsa, być może przyszedł wcześniej, bo było ich sporo :/


Najważniejsze, że udało się przekierowanie ustawić tak jak chciałem, dzisiaj się to zmieniło gdy złożyłem zgłoszenie telefonicznie. Nawet miałem możliwość rozmowy z konsultantem, który o dziwo był bardzo pomocny i próbujemy wyłączyć blokadę PIN na mojej karcie.


Moje - oczekiwane - ustawienia przekierowania pod linkiem:
http://wstaw.org/m/2016/04/06/Screenshot_2016-04-06-22-23-31.png


ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

post zablokowany przez moderatora: {0}

()
powód zablokowania:
ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

post zablokowany przez moderatora: {0}

()
powód zablokowania:
ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

(2016-04-06 11:54 w wątku Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy)

to jest odpowiedź na post:

Usługi w serwisie WWW mają to do siebie, że aktualizują się dopiero po ok. 24h, czasem nawet przez kilka dni wisiały, że w trakcie zmiany, choć zmiana dawno nastąpiła.

Dla pewności wyłącz i włącz telefon, wtedy może nagle przyjść SMS z potwierdzeniem zmiany :)


@nju_klient
Genialne ! Jesteś widzę ekspertem i sieć powinna Ci przydzielić jakąś część etatu za cenne informacje tu na forum.
Restart telefonu - to pomogło i usługa w serwisie już nie wisi w statusie zmiany.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób