Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
@rysiu
Jesteś zwykłym spamerem, bo przy przenoszeniu numeru z innej sieci przy składaniu zamówienia wybierasz termin przeniesienia. Dla ofert na kartę jest to konkretny dzień, najkrótszy termin to ok. 1,5 tygodnia, a w przypadku ofert abonamentowych to wybierasz wariant na koniec okresu promocyjnego u starego operatora, zgodnie z okresem wypowiedzenia wg umowy ze starym operatorem albo ze wskazaniem na konretny dzień, analogicznie jak przy przenoszeniu numeru z oferty na kartę.
Krótko mówiąc termin przeniesienia numeru z innej sieci jest mniej więcej znany w chwili składania zamówienia, a mimo to tworzysz post, który nic nie wnosi.
Nie spamuj, nie trolluj po prostu zachowuj się godnie w internecie.
to jest odpowiedź na post:
Polecenie zapłaty - jak zrezygnować? | ~t34v2 (28.11.2017, 19:00)
Witam.
Nie jestem już klientem nju mobile, w związku z czym nie mam możliwości logowania się do mojego konta.
Mimo że wypowiedziałem umowę ponad rok temu, wciąż widnieje aktywne polecenie zapłaty na moim koncie bankowym. Jak moge z tego zrezygnować? Konieczne jest wypełnienie formularz i przesłanie go listem poleconym? Można to załatwić drogą elektroniczną?
Jeśli wypowiedziałeś umowę z Nju to z Nju masz problem z głowy. Teraz musisz w Banku zlecić anulowanie polecenia zapłaty. W zależności od banku takie całkowite wycofanie zgody na Polecenie Zapłaty może być obarczone opłatą jednorazową.
Krótko mówiąc kontaktuj się ze swoim Bankiem i tam załatwiaj resztę.
@stanley99
"Promocja" skończyła się jakoś pod koniec września, chyba od 29 było już wyświetlane zgodnie z cennikiem. Jedni mówią, że to była promocja, a inni, że to był efekt błędu w ich systemie. Ja jestem zwolennikiem teorii o błędzie systemowym, a raczej o jakimś niedopasowaniu systemu do nowego sposobu rozliczeń, a dział IT jak zawsze potrzebuje czasu ;)
to jest odpowiedź na post:
Brak sieci ciągle szuka sieci | salomon002 (03.10.2017, 18:34)
U mnie dzis od 2 h rowniez nie dziala internet, chociaz pokazuje ze mam pelny zasieg.. nie moge sie nawet na 3g polaczyc..
Wczoraj Orange zaliczyło ogólnokrajową awarię, także mogły być problemy z działaniem netu w Nju, który technicznie korzysta z infrastruktury Orange.
Na stronie jest błąd, bo o ile dobrze pamiętam, to przy tych kodach ma być tylko jedna gwiazdka na początku czyli *21*numer#. Są to kody uniwersalne, więc działają one w każdej innej sieci, a nie tylko w Nju.
Pamiętaj, że przekierowania nie liczą się do limitu "darmówek", czyli są płatne dodatkowo wg cennika.