profil na forum

nick
nju_klient
średniozaawansowany

moje ostatnie

NJU MOBILE przenoszenie numeru jak dlugo

(2017-12-11 21:59 w wątku NJU MOBILE przenoszenie numeru jak dlugo)

@rysiu
Jesteś zwykłym spamerem, bo przy przenoszeniu numeru z innej sieci przy składaniu zamówienia wybierasz termin przeniesienia. Dla ofert na kartę jest to konkretny dzień, najkrótszy termin to ok. 1,5 tygodnia, a w przypadku ofert abonamentowych to wybierasz wariant na koniec okresu promocyjnego u starego operatora, zgodnie z okresem wypowiedzenia wg umowy ze starym operatorem albo ze wskazaniem na konretny dzień, analogicznie jak przy przenoszeniu numeru z oferty na kartę.

Krótko mówiąc termin przeniesienia numeru z innej sieci jest mniej więcej znany w chwili składania zamówienia, a mimo to tworzysz post, który nic nie wnosi.
Nie spamuj, nie trolluj po prostu zachowuj się godnie w internecie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Polecenie zapłaty - jak zrezygnować?

(2017-12-05 16:15 w wątku Polecenie zapłaty - jak zrezygnować?)

to jest odpowiedź na post:

Polecenie zapłaty - jak zrezygnować? | ~t34v2 (28.11.2017, 19:00)
Witam.
Nie jestem już klientem nju mobile, w związku z czym nie mam możliwości logowania się do mojego konta.

Mimo że wypowiedziałem umowę ponad rok temu, wciąż widnieje aktywne polecenie zapłaty na moim koncie bankowym. Jak moge z tego zrezygnować? Konieczne jest wypełnienie formularz i przesłanie go listem poleconym? Można to załatwić drogą elektroniczną?


Jeśli wypowiedziałeś umowę z Nju to z Nju masz problem z głowy. Teraz musisz w Banku zlecić anulowanie polecenia zapłaty. W zależności od banku takie całkowite wycofanie zgody na Polecenie Zapłaty może być obarczone opłatą jednorazową.
Krótko mówiąc kontaktuj się ze swoim Bankiem i tam załatwiaj resztę.

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Limit transferu danych w UE

(2017-10-04 09:17 w wątku Limit transferu danych w UE)

@stanley99
"Promocja" skończyła się jakoś pod koniec września, chyba od 29 było już wyświetlane zgodnie z cennikiem. Jedni mówią, że to była promocja, a inni, że to był efekt błędu w ich systemie. Ja jestem zwolennikiem teorii o błędzie systemowym, a raczej o jakimś niedopasowaniu systemu do nowego sposobu rozliczeń, a dział IT jak zawsze potrzebuje czasu ;)

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak sieci ciągle szuka sieci

(2017-10-04 09:13 w wątku Brak sieci ciągle szuka sieci)

to jest odpowiedź na post:

Brak sieci ciągle szuka sieci | salomon002 (03.10.2017, 18:34)
U mnie dzis od 2 h rowniez nie dziala internet, chociaz pokazuje ze mam pelny zasieg.. nie moge sie nawet na 3g polaczyc..


Wczoraj Orange zaliczyło ogólnokrajową awarię, także mogły być problemy z działaniem netu w Nju, który technicznie korzysta z infrastruktury Orange.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Przekierowania natychmiastowe

(2017-10-04 09:09 w wątku Przekierowania natychmiastowe)

Na stronie jest błąd, bo o ile dobrze pamiętam, to przy tych kodach ma być tylko jedna gwiazdka na początku czyli *21*numer#. Są to kody uniwersalne, więc działają one w każdej innej sieci, a nie tylko w Nju.
Pamiętaj, że przekierowania nie liczą się do limitu "darmówek", czyli są płatne dodatkowo wg cennika.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób