Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy | nju_klient (13.02.2016, 23:03)
@~gość1455360934005
dla mnie kowal nie pyta o możliwość kontaktu tylko stwierdza fakt, że czat i formularz kontaktowy nie działa. W konsekwencji zadaje retoryczne pytanie czy pozostał mu tylko kontakt telefoniczny.
Tylko co to wg niego znaczy, że nie działa. Nie działa, bo wysłał zgłoszenie i nie dostał odpowiedzi w 12h, czy był faktyczny problem techniczny z formularzem? Tego już nie wiemy.
Mi dla odmiany formularz kontaktowy działa. Czat pojawia się automatycznie jak ktoś poklika sobie po stronie www ale nie wiem, czy w ogóle warto z niego korzystać, bo nie wiadomo jaki temat chciał poruszyć autor wątku.
Poza tym pytanie na tym forum dlaczego formularz i czat nie działa świadczy o tym, że kowal nie raczył nawet przejrzeć wcześniejszych wątków, aby dojść do wniosku, że to forum nie służy do kontaktu z BOK Nju, a jedynie pozwala wymienić się opiniami z innymi użytkownikami/klientami Nju.
Na logikę takiego pytania nie kieruje się do użytkowników tylko z założenia powinno być kierowane do BOK Nju.
Dodatkowo brak moderatora i sensownej, działającej wyszukiwarki postów powoduje, że to forum jest cyfrowym bublem.
Odpowiedź ~mz95 może była złośliwa ale mogła też wynikać z założenia, że potencjalne pytania kowala do BOK i tak będą dotyczyć oferty i tego jak złożyć zamówienie lub po prostu nie przeczytał/a ze zrozumieniem pytania kowala.
Odpowiadając na pytanie kowala jeśli nie działa Tobie reszta to pozostaje tylko płatne połączenie, ale mało która sieć oferuje bezpłatne połączenia z BOK i póki co kojarzę tylko Virgin, choć nie wiem, czy nadal tak mają.