Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł | gość1441917507864 (25.09.2015, 18:01)
W miesiącu wrześniu zgłosiłem prośbę o wymianę karty SIM, gdyż
dotychczasowa (jeszcze IDEA) przestała działać. Zgłosiłem ten fakt za
pośrednictwem formularza na stronie oraz wykonałem telefon do BOK z
zapytaniem o czas oczekiwania na nową kartę. Informację uzyskałem,
dodatkowo zostałem poinformowany przez konsultanta, iż wymiana będzie
bezpłatna. Kartę otrzymałem, wykonałem kolejny telefon w celu jej
aktywacji i tu również otrzymałem informację, że wymiana nie będzie
płatna (dysponuję nagraniem tej rozmowy). W dniu dzisiejszym otrzymałem
FV za miesiąc wrzesień powiększoną o kwotę 25zł za wymianę karty... Jaka
była moja reakcja na ten fakt nietrudno odgadnąć. Wykonałem telefon do
BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji lecz zostałem poinformowany,
że wymiana powinna być płatna i musiałem zostać wprowadzony w błąd przez konsultanta... Podsumowując: Nie zamierzam iść z tego
powodu na wojnę z NJU, choć mam solidne ku temu podstawy, ale na miłość
Boską, szanujmy się trochę, zatrudniajcie kompetentnych konsultantów
lub porządnie ich wyszkolcie, bo o ile ofertę macie całkiem do rzeczy to
obsługa klienta jest niestety w lesie.
Pozdrawiam