forumnju z rachunkiemusługiOpłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-09-25 18:01)

W miesiącu wrześniu zgłosiłem prośbę o wymianę karty SIM, gdyż dotychczasowa (jeszcze IDEA) przestała działać. Zgłosiłem ten fakt za pośrednictwem formularza na stronie oraz wykonałem telefon do BOK z zapytaniem o czas oczekiwania na nową kartę. Informację uzyskałem, dodatkowo zostałem poinformowany przez konsultanta, iż wymiana będzie bezpłatna. Kartę otrzymałem, wykonałem kolejny telefon w celu jej aktywacji i tu również otrzymałem informację, że wymiana nie będzie płatna (dysponuję nagraniem tej rozmowy). W dniu dzisiejszym otrzymałem FV za miesiąc wrzesień powiększoną o kwotę 25zł za wymianę karty... Jaka była moja reakcja na ten fakt nietrudno odgadnąć. Wykonałem telefon do BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji lecz zostałem poinformowany, że wymiana powinna być płatna i musiałem zostać wprowadzony w błąd przez konsultanta... Podsumowując: Nie zamierzam iść z tego powodu na wojnę z NJU, choć mam solidne ku temu podstawy, ale na miłość Boską, szanujmy się trochę, zatrudniajcie kompetentnych konsultantów lub porządnie ich wyszkolcie, bo o ile ofertę macie całkiem do rzeczy to obsługa klienta jest niestety w lesie.

Pozdrawiam

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-09-29 22:49)

jeśli karta przestała działać sama z siebie (ze starości) to wymiana jest gratis, bo to jest traktowane jak z w winy operatora. Pisz reklamację albo olej to jeśli nie chcesz dochodzić swoich racji.

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-10-03 11:18)

Konsultant wprowadził Cię w błąd.
Karte wydaje się bezpłatnie jak stara nie pozwala na pełne wykorzystanie możliwości. Czyli wystarczy powiedzieć że zrywa połączenia, internet nie działa jak powinien ( próbowane na kilku tel) wtedy takową kartę wydają. Opłata 25 zł jest po to by nie nadużywać bezpłatnej wymiany

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-10-04 20:52)

to jest odpowiedź na post:

Konsultant wprowadził Cię w błąd.
Karte wydaje się bezpłatnie jak stara nie pozwala na pełne wykorzystanie możliwości. Czyli wystarczy powiedzieć że zrywa połączenia, internet nie działa jak powinien ( próbowane na kilku tel) wtedy takową kartę wydają. Opłata 25 zł jest po to by nie nadużywać bezpłatnej wymiany



Niekoniecznie wprowadził mnie w błąd. Cytując informację na stronie NJU:

Wymiana karty jest <strong>płatna 25zł brutto</strong>, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE.

Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.

W moim przypadku stara karta SIM po prostu przestała działać zatem zgodnie z powyższą informacją naliczenie opłaty nie było zasadne. Ponadto zgłoszona przeze mnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - otrzymałem korektę FV pomniejszającą kwotę do zapłaty o wartość 25zł więc moje rozumowanie było słuszne i konsultant nie wprowadził mnie w błąd. Pomylił się najpewniej ktoś inny. Ważne, że sprawa została załatwiona jak należy, niemniej jednak 'sprawa' nie powinna była w ogóle zaistnieć.

PS: Nie rozumiem co znaczy 'nadużywać bezpłatnej wymiany'. Po co ktoś miałby wymieniać działającą prawidłowo kartę SIM? Dla zabawy?

[edytowane przez gość1441917507864 o 20:54 w dniu 2015-10-04]

odpowiedź

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł | gość1441917507864 (25.09.2015, 18:01)

W miesiącu wrześniu zgłosiłem prośbę o wymianę karty SIM, gdyż dotychczasowa (jeszcze IDEA) przestała działać. Zgłosiłem ten fakt za pośrednictwem formularza na stronie oraz wykonałem telefon do BOK z zapytaniem o czas oczekiwania na nową kartę. Informację uzyskałem, dodatkowo zostałem poinformowany przez konsultanta, iż wymiana będzie bezpłatna. Kartę otrzymałem, wykonałem kolejny telefon w celu jej aktywacji i tu również otrzymałem informację, że wymiana nie będzie płatna (dysponuję nagraniem tej rozmowy). W dniu dzisiejszym otrzymałem FV za miesiąc wrzesień powiększoną o kwotę 25zł za wymianę karty... Jaka była moja reakcja na ten fakt nietrudno odgadnąć. Wykonałem telefon do BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji lecz zostałem poinformowany, że wymiana powinna być płatna i musiałem zostać wprowadzony w błąd przez konsultanta... Podsumowując: Nie zamierzam iść z tego powodu na wojnę z NJU, choć mam solidne ku temu podstawy, ale na miłość Boską, szanujmy się trochę, zatrudniajcie kompetentnych konsultantów lub porządnie ich wyszkolcie, bo o ile ofertę macie całkiem do rzeczy to obsługa klienta jest niestety w lesie.

Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

72 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies