to jest odpowiedź na post:
Konsultant wprowadził Cię w błąd.
Karte wydaje się bezpłatnie jak stara nie pozwala na pełne wykorzystanie możliwości. Czyli wystarczy powiedzieć że zrywa połączenia, internet nie działa jak powinien ( próbowane na kilku tel) wtedy takową kartę wydają. Opłata 25 zł jest po to by nie nadużywać bezpłatnej wymiany
Niekoniecznie wprowadził mnie w błąd. Cytując informację na stronie NJU:
Wymiana karty jest <strong>płatna 25zł brutto</strong>, gdy wynika ona z
okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie,
kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką
transmisję danych LTE.
Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.
W moim przypadku stara karta SIM po prostu przestała działać zatem zgodnie z powyższą informacją naliczenie opłaty nie było zasadne. Ponadto zgłoszona przeze mnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - otrzymałem korektę FV pomniejszającą kwotę do zapłaty o wartość 25zł więc moje rozumowanie było słuszne i konsultant nie wprowadził mnie w błąd. Pomylił się najpewniej ktoś inny. Ważne, że sprawa została załatwiona jak należy, niemniej jednak 'sprawa' nie powinna była w ogóle zaistnieć.
PS: Nie rozumiem co znaczy 'nadużywać bezpłatnej wymiany'. Po co ktoś miałby wymieniać działającą prawidłowo kartę SIM? Dla zabawy?
[edytowane przez gość1441917507864 o 20:54 w dniu 2015-10-04]