forumnju z rachunkiemusługiOpłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-09-25 18:01)

W miesiącu wrześniu zgłosiłem prośbę o wymianę karty SIM, gdyż dotychczasowa (jeszcze IDEA) przestała działać. Zgłosiłem ten fakt za pośrednictwem formularza na stronie oraz wykonałem telefon do BOK z zapytaniem o czas oczekiwania na nową kartę. Informację uzyskałem, dodatkowo zostałem poinformowany przez konsultanta, iż wymiana będzie bezpłatna. Kartę otrzymałem, wykonałem kolejny telefon w celu jej aktywacji i tu również otrzymałem informację, że wymiana nie będzie płatna (dysponuję nagraniem tej rozmowy). W dniu dzisiejszym otrzymałem FV za miesiąc wrzesień powiększoną o kwotę 25zł za wymianę karty... Jaka była moja reakcja na ten fakt nietrudno odgadnąć. Wykonałem telefon do BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji lecz zostałem poinformowany, że wymiana powinna być płatna i musiałem zostać wprowadzony w błąd przez konsultanta... Podsumowując: Nie zamierzam iść z tego powodu na wojnę z NJU, choć mam solidne ku temu podstawy, ale na miłość Boską, szanujmy się trochę, zatrudniajcie kompetentnych konsultantów lub porządnie ich wyszkolcie, bo o ile ofertę macie całkiem do rzeczy to obsługa klienta jest niestety w lesie.

Pozdrawiam

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-09-29 22:49)

jeśli karta przestała działać sama z siebie (ze starości) to wymiana jest gratis, bo to jest traktowane jak z w winy operatora. Pisz reklamację albo olej to jeśli nie chcesz dochodzić swoich racji.

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-10-03 11:18)

Konsultant wprowadził Cię w błąd.
Karte wydaje się bezpłatnie jak stara nie pozwala na pełne wykorzystanie możliwości. Czyli wystarczy powiedzieć że zrywa połączenia, internet nie działa jak powinien ( próbowane na kilku tel) wtedy takową kartę wydają. Opłata 25 zł jest po to by nie nadużywać bezpłatnej wymiany

 

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł (2015-10-04 20:52)

to jest odpowiedź na post:

Konsultant wprowadził Cię w błąd.
Karte wydaje się bezpłatnie jak stara nie pozwala na pełne wykorzystanie możliwości. Czyli wystarczy powiedzieć że zrywa połączenia, internet nie działa jak powinien ( próbowane na kilku tel) wtedy takową kartę wydają. Opłata 25 zł jest po to by nie nadużywać bezpłatnej wymiany



Niekoniecznie wprowadził mnie w błąd. Cytując informację na stronie NJU:

Wymiana karty jest <strong>płatna 25zł brutto</strong>, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE.

Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.

W moim przypadku stara karta SIM po prostu przestała działać zatem zgodnie z powyższą informacją naliczenie opłaty nie było zasadne. Ponadto zgłoszona przeze mnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - otrzymałem korektę FV pomniejszającą kwotę do zapłaty o wartość 25zł więc moje rozumowanie było słuszne i konsultant nie wprowadził mnie w błąd. Pomylił się najpewniej ktoś inny. Ważne, że sprawa została załatwiona jak należy, niemniej jednak 'sprawa' nie powinna była w ogóle zaistnieć.

PS: Nie rozumiem co znaczy 'nadużywać bezpłatnej wymiany'. Po co ktoś miałby wymieniać działającą prawidłowo kartę SIM? Dla zabawy?

[edytowane przez gość1441917507864 o 20:54 w dniu 2015-10-04]

odpowiedź

Opłata za wymianę karty, czy brak opłaty czyli krótka historia o tym, jak zostałem orżnięty z 25zł | gość1441917507864 (04.10.2015, 20:52)



Niekoniecznie wprowadził mnie w błąd. Cytując informację na stronie NJU:

Wymiana karty jest <strong>płatna 25zł brutto</strong>, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE.

Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.

W moim przypadku stara karta SIM po prostu przestała działać zatem zgodnie z powyższą informacją naliczenie opłaty nie było zasadne. Ponadto zgłoszona przeze mnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - otrzymałem korektę FV pomniejszającą kwotę do zapłaty o wartość 25zł więc moje rozumowanie było słuszne i konsultant nie wprowadził mnie w błąd. Pomylił się najpewniej ktoś inny. Ważne, że sprawa została załatwiona jak należy, niemniej jednak 'sprawa' nie powinna była w ogóle zaistnieć.

PS: Nie rozumiem co znaczy 'nadużywać bezpłatnej wymiany'. Po co ktoś miałby wymieniać działającą prawidłowo kartę SIM? Dla zabawy?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

79 gości i 0 zalogowanych użytkowników