@nju_klient - nie bardzo interesują mnie Twoje rozważania na
temat ilości moich umów (czyżbyś miał
kompleks krótkiej umowy?)
Moja wypowiedź dotyczy problemu poruszonego przez @p4p,
który moim zdaniem nie dotyczy przedpłaty, tylko ustalania okresu
rozliczeniowego.
Spróbuj ze zrozumieniem przeczytać wyjaśnienia nju, które
wkleiłem. Wbrew temu co piszesz, cykl rozliczeniowy nie zawsze trwa miesiąc. W
wypadku przenoszenia numeru do nju, pierwszy cykl trwa od podpisania umowy do
dnia najbliższego okresu.
Zgodnie z informacją na stronie: <i style="mso-bidi-font-style:
normal">?W nju mobile w sumie jest 10 okresów rozliczeniowych. Rozpoczynają się
one odpowiednio 1, 4, 6, 10, 14, 16, 19, 24, 26, 29 dnia miesiąca. Każdy numer
abonencki w nju mobile jest przypisany do jednego z tych okresów.?
W żadnym regulaminie nie znalazłem tych informacji. Jest
tylko definicja: <i >?<i ><span style="font-size:10.0pt;line-height:
107%">?Okres rozliczeniowy? ? okres, za który dokonywane są na koncie
abonenckim rozliczenia zobowiązań Abonenta wobec Operatora z tytułu świadczonych
usług telekomunikacyjnych, rozpoczynający i kończący się we wskazanych przez
Operatora w rachunku telefonicznym dniach miesięcy kalendarzowych;?
Czyli jasne jest dla mnie, że nju arbitralnie wskazuje 10
dni w miesiącu i każdy przenoszący się do tego operatora, dostanie pierwszą
fakturę za pierwsze 1 do 5 dni korzystania z usługi. Bez względu na to, czy w
ogóle wykona jakieś połączenie. Dlatego @p2p, nawet jeżeli nie użyłeś karty, dostałeś
fakturę na 9zł.