Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Wyłącz i włącz telefon.
Tylko kontakt z BOA.
Jeśli nie było to dawno bez problemu powinni pomóc.
Możesz nawet kilka razy w jednym okresie rozliczeniowym. W zależności od potrzeb. Wykorzystasz jeden, możesz aktywować następny.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć swój telefon. Chociaż jest to dziwne, że nr podstawowy, do którego dodajesz następny do pary, przestał byc aktywny hmm...
Ja tak w każdym razie nie miałem.
Ew zadzwoń do BOA z jakiegoś innego telefonu, przedstaw zaistniała sytuację i poproś o sprawdzenie.
<a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,218300001,title,czy-w-nju-bedzie-wprowadzona-us-uga-esim-,watek">https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,218300001,title,czy-w-nju-bedzie-wprowadzona-us-uga-esim-,watek