zmiana nazwiska

 

zmiana nazwiska (2014-12-19 07:48)

Witam,<br><br><br>jak można zmienić nazwisko właściciela numeru nju z rachunkiem?<br><br><br>Pozdrawiam,<br><br>Przemek

 

zmiana nazwiska (2014-12-20 10:01)

Witam ponieważ z poziomu strony pan tego nie dokona to musi pan zadzwonić do biura obsługi *610 (koszt 5 zł za połączenie) i poprosić o modyfikację pana danych osobowych- nazwiska. W celu kontaktu z biurem niezbędny będzie SuperPin.

 

zmiana nazwiska (2015-01-20 16:50)

Witam,
Niestety, jest to nieprawda. Przed chwilą odbyłem telefoniczną rozmowę z konsultantem, po kilku chwilach od rozpoczęcia rozmowy poszedł się skonsulotować - być może z przełożonym. Odpowiedział: "Niestety, w Nju Mobile nie ma możliwości zmiany danych abonenta". Co mnie bardzo zdziwiło, bo do tego straciłem 5 zł...
Danę chcę zmienić aby nie mieć problemów z rozliczaniem.

 

zmiana nazwiska (2015-01-20 17:15)

Teraz rozmowa to koszt 19gr za min. A max 5 zł <BR><font color="#185d68">Przenieść nr do innej sieci i tam zrób cesję jeśli zachować chcesz numer.</font><BR>

 

zmiana nazwiska (2015-12-07 19:12)

Możesz zmienić swoje dane poprzez konto na njumobile.pl

Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,zmiana-danych-w-ofercie-nju-z-rachunkiem

 

zmiana nazwiska (2015-12-08 01:24)

@sizzzar
dlaczego odkopujesz przedpotopowy post i dodatkowo wprowadzasz w błąd.

W serwisie www możesz zmienić wszystkie podane dane oprócz imienia i nazwiska i jeszcze na żadnym koncie takiej opcji nie widziałem w ciągu ostatniego bodajże roku.
Może było tak kiedyś ale wówczas tego nie sprawdzałem, natomiast na chwilę obecną opis jest nieaktualny i nazwiska czy imienia nie zmienisz samodzielnie w panelu.
Cesji nju nie zrobisz ale zmiana własnego nazwiska z powodów "urzędowo-formalnych" powinna być możliwa za pośrednictwem BOK.

Użytkownik gorczas choć nie napisał tego wprost zapewne chciał zrobić cesję, czyli zmienić właściciela karty, a niefortunnie nazwał to zmianą nazwiska.
O cesji pewnie też pisał pawełł, chyba, że był po ślubie i zmienił nazwisko, w co wątpię. No, chyba, że to kobieta działająca na forum jako Paweł ;)

 

zmiana nazwiska (2015-12-08 12:01)

Znam sposób jak to zrobić:
a) przenieść numer na kartę (koszt wysłania poleconego)
b) wysłać wniosek o wyrejestrowanie danych z karty (za darmo przez stronę)

Tym sposobem mamy czystą (bez danych osobowych) działającą kartę

c) zmienić ofertę na rachunek na już nowe dane lub zarejestrować nowe dane na karcie jeśli chcemy być na prepaid

~chmura

 

zmiana nazwiska (2015-12-09 01:16)

@chmura

dobry sposób ale z jednym ale...
wypowiedzenie Nju z rachunkiem wraz z przejściem do oferty na kartę to w optymistycznej wersji minimum 1 miesiąc czekania, a w pesymistycznej prawie 2 miesiące czekania ze względu na tzw. okres wypowiedzenia umowy.

Zdecydowanie szybszym sposobem jest wizyta w salonie np. Play i przejście do Play bez okresu wypowiedzenia w tzw. 1 dzień roboczy. Po przeniesieniu numeru, warto odczekać co najmniej 1 dzień roboczy, aż system zacznie poprawnie rozpoznawać numer itp.
Następnie stary właściciel ponownie odwiedza salon ale tym razem w towarzystwie nowego właściciela, gdzie załatwiają cesję.
Tu też sugeruję odczekać jeden dzień i na drugi dzień nowy właściciel może składać zamówienie na Nju z rachunkiem.
Po kilku dniach przyjeżdża kurier, po kolejnych kilku dniach numer działa w Nju. Całość zamyka się w ok. 2 tygodniach + ewentualnie koszt i czas dojazdu do salonu + koszt doładowania, aby utrzymać numer jako aktywny w Play do daty planowanego przeniesienia numeru.

Dla niektórych może to być zbyt wymagające ale to każdy musi ocenić, czy woli zyskać na czasie, czy na wygodzie, bo z kolei czas nie gra roli.

 

zmiana nazwiska (2016-04-13 13:01)

Ja chciałabym zmienić nazwisko i NR dowodu, bo wyszłam za mąż a chciała bym przenieść drugi nr do Nju. A nie mogę tego zrobić dopóki nie zaktualizuje danych ponieważ u drugiego operatora mam już poprawione dane.
Pod nr *610 nie ma opcji zmiana danych - pokieruje ktoś jak tego dokonać?

 

zmiana nazwiska (2016-04-20 20:13)

Zadzwoń lub napisz do BOK i tam dopytaj o szczegóły takich zmian.

odpowiedź

zmiana nazwiska | nju_klient (09.12.2015, 01:16)

@chmura

dobry sposób ale z jednym ale...
wypowiedzenie Nju z rachunkiem wraz z przejściem do oferty na kartę to w optymistycznej wersji minimum 1 miesiąc czekania, a w pesymistycznej prawie 2 miesiące czekania ze względu na tzw. okres wypowiedzenia umowy.

Zdecydowanie szybszym sposobem jest wizyta w salonie np. Play i przejście do Play bez okresu wypowiedzenia w tzw. 1 dzień roboczy. Po przeniesieniu numeru, warto odczekać co najmniej 1 dzień roboczy, aż system zacznie poprawnie rozpoznawać numer itp.
Następnie stary właściciel ponownie odwiedza salon ale tym razem w towarzystwie nowego właściciela, gdzie załatwiają cesję.
Tu też sugeruję odczekać jeden dzień i na drugi dzień nowy właściciel może składać zamówienie na Nju z rachunkiem.
Po kilku dniach przyjeżdża kurier, po kolejnych kilku dniach numer działa w Nju. Całość zamyka się w ok. 2 tygodniach + ewentualnie koszt i czas dojazdu do salonu + koszt doładowania, aby utrzymać numer jako aktywny w Play do daty planowanego przeniesienia numeru.

Dla niektórych może to być zbyt wymagające ale to każdy musi ocenić, czy woli zyskać na czasie, czy na wygodzie, bo z kolei czas nie gra roli.

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników