Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Proszę sprawdzić w zakąłdce 'moje konto' po zalogowaniu się do konta a nastepnie w "zakładce usługi' czy nie ma założonej blokady na SMS MO- czyli na wychodzące sms premium, jeśl jest aktywna należy kliknąć z prawej strony przy opisie usługi "WYŁĄCZ" i po problemie. Dodatkowo można zlecić całkowite wyłącznie limitu wydatków na połączenia premium (standardowo w ofercie jest to limit 60 zł) można go zwiększyć do jakiej kwoty się cche lub wyłączyć całkowicie. należy to zrobić przez zakładkę kontakt (już po zalogowaniu się na konto) wybrać jako rodzaj-zlecenie, nastepnie jako temat zgłoszenia-pozostałe zmiany na koncie a w treści opisać prośbę. I po kłopocie.
Połącznia w roamingu, jak również transfer danych w roamingu są dodatkowo płatne do wybranej oferty(limitu wydatków) w tym przypadku nie będą się mieściły w limicie 39 zł an wszystko. ponieważ transfer danych w roamingu jest wysoko płatny (patrz regulaminy i cenniki- na dole strony głównej njumobile-cennik usług w roamingu) polecam włączyć dodatkową usługę "trawel data daily" czyli pakiet na transfer 2 MB za 1,50 zł. Połącznia z infoliniami w tym z Biurem Obsługi jest naliczane dodatkowo i płatne według cennika czyli 0.19 zł za minute połączenia- naliczanie sekundowe, jednakże nie więcej niż 5 zł za połączenie nawet gdyby trzeba było rozmawiać 6 godzin. (regulamin świadczenia usług nju z rachunkiem, regulamin oferty "jeden na wszystko")
Już mówię co zrobić by Panu pomóc. Proszę zalogować się na swoje konto na portalu, następnie wybrać zakładkę 'moje konto" a następnie 'kontakt" i tu przez formularz kontaktowy z listy rozwijalnej wybrać rodzaj-zlecenie,potem jako temat zgłoszenia-pozostałe zmiany na koncie a w tresci napisać 'proszę o zlecenie włączenia roamingu na numerze xxx xxx xxx
Poprzez logowanie na konto, to zlecenie zostanie podjęte i zrealizowane, gdyż logowanie na konto zapewnia już weryfikację danych a bez weryfikacji jakaby nawet ktoś dzwonił w Pana imieniu to nic nie zrobi.
Mam nadzieję, że pomogłam
Nie trzeba nie odbierać przesyłki, po prostu można ją wyrzucić. Opłata i tak pobierana jest dopiero w momencie aktywacji a żeby ją przeprowadzić niezbędny jest kontakt z BOK. Także spokojnie.
Włączenie roamingu w takim przypadku będzie możliwe tylko poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta 690 610 610 lub nr skrócony *610 i na podstawie danych takich jak Imię i Nazwisko, adres wraz z kodem pocztowym i miejscowością, nr pesel. Będzie możliwość włączenia numeru.