To może skrobnę parę zdań, gdyby ktoś kiedyś miał podobny
problem, bo skoro wyczerpała się droga postępowania reklamacyjnego, to
znaczy, że w tej sprawie raczej nie można już pomóc.
Karta SIM
oczywiście powinna być w przesyłce, ale lepiej się zabezpieczyć i
sprawdzić jej zawartość przy kurierze DPD, gdyby się zdarzyło, że w
przesyłce nie ma karty to nie ma co podpisywać dokumentów albo kurier winien sporządzić protokół z adnotacją o takim braku, bo potem trudno
to będzie udowodnić.
Oczywiście można złożyć skargę, są
monitoringi pakowania zamówienia, ale rozpatrzenie skargi trwa nawet 30
dni, a i monitoring może wykazać, że karta była spakowana, a finalnie
kurier jej nie dostarczył. Na pewno po negatywnej odpowiedzi nie można
pozostawiać
sprawy samej sobie, bo umowa obowiązuje z chwilą jej podpisania i z
wszystkimi jej konsekwencjami. Umowa obowiązuje nawet wtedy, gdy nie
zostanie przeniesiony numer docelowy, ponieważ podpisuje się ją na numer
tymczasowy. W przypadku braku przeniesienia
numeru od innego operatora (np. gdy numer został wyłączony przed
planowaną datą przeniesienia), jeżeli
numer miał być przeniesiony z abonamentu po 6 miesiącach zaczyna
obowiązywać dociążenie 9 zł, czyli nawet jak się nie korzysta, to
faktury są wystawiane na kwotę 9 zł i podejrzewam, że ta właśnie
opłata widniała na Twoich fakturach,
skoro nie wykonywałaś połączeń. Informacja o takim sposobie rozliczeń znajduje się w
regulaminie planu nju podstawowy w ofercie "nju z rachunkiem".
Skoro skarga nie została uznana
należało jak najszybciej wypowiedzieć umowę, by uniknąć płacenia za coś,
z czego się nie korzysta, jest na to czas, bo jak wspomniałam faktury (obejmujące dociążenie)
są wystawiane dopiero po 6 miesiącach, stąd dopiero po pewnym czasie zaczęłaś otrzymywać faktury za dwa numery.
[edytowane przez pilotka o 19:58 w dniu 2018-05-16]