forumnju z rachunkiemusługiWielkie rozczarowanie nju mobile

Wielkie rozczarowanie nju mobile

 

Wielkie rozczarowanie nju mobile (2018-05-15 19:37)

<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. 

~zosiasamosia

 

Wielkie rozczarowanie nju mobile (2018-05-16 19:57)

To może skrobnę parę zdań, gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, bo skoro wyczerpała się droga postępowania reklamacyjnego, to znaczy, że w tej sprawie raczej nie można już pomóc.

Karta SIM oczywiście powinna być w przesyłce, ale lepiej się zabezpieczyć i  sprawdzić jej zawartość przy kurierze DPD, gdyby się zdarzyło, że w przesyłce nie ma karty to nie ma co podpisywać dokumentów albo kurier winien sporządzić protokół z adnotacją o takim braku, bo potem trudno to będzie udowodnić. 

Oczywiście można złożyć skargę, są monitoringi pakowania zamówienia, ale rozpatrzenie skargi trwa nawet 30 dni, a i monitoring może wykazać, że karta była spakowana, a finalnie kurier jej nie dostarczył.  Na pewno po negatywnej odpowiedzi nie można pozostawiać sprawy samej sobie, bo umowa obowiązuje z chwilą jej podpisania i z wszystkimi jej konsekwencjami. Umowa obowiązuje nawet wtedy, gdy nie zostanie przeniesiony numer docelowy, ponieważ podpisuje się ją na numer tymczasowy.  W przypadku braku przeniesienia numeru od innego operatora (np. gdy numer został wyłączony przed planowaną datą przeniesienia), jeżeli numer miał być przeniesiony z abonamentu po 6 miesiącach zaczyna obowiązywać dociążenie 9 zł, czyli nawet jak się nie korzysta, to faktury są wystawiane na kwotę 9 zł i podejrzewam, że ta właśnie opłata widniała na Twoich fakturach,  skoro nie wykonywałaś połączeń. Informacja o takim sposobie rozliczeń znajduje się w regulaminie planu nju podstawowy w ofercie "nju z rachunkiem".

Skoro skarga nie została uznana należało jak najszybciej wypowiedzieć umowę, by uniknąć płacenia za coś, z czego się nie korzysta, jest na to czas, bo jak wspomniałam faktury (obejmujące dociążenie) są wystawiane dopiero po 6 miesiącach, stąd dopiero po pewnym czasie zaczęłaś otrzymywać faktury za dwa numery.

[edytowane przez pilotka o 19:58 w dniu 2018-05-16]

odpowiedź

Wielkie rozczarowanie nju mobile | pilotka (16.05.2018, 19:57)

To może skrobnę parę zdań, gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, bo skoro wyczerpała się droga postępowania reklamacyjnego, to znaczy, że w tej sprawie raczej nie można już pomóc.

Karta SIM oczywiście powinna być w przesyłce, ale lepiej się zabezpieczyć i  sprawdzić jej zawartość przy kurierze DPD, gdyby się zdarzyło, że w przesyłce nie ma karty to nie ma co podpisywać dokumentów albo kurier winien sporządzić protokół z adnotacją o takim braku, bo potem trudno to będzie udowodnić. 

Oczywiście można złożyć skargę, są monitoringi pakowania zamówienia, ale rozpatrzenie skargi trwa nawet 30 dni, a i monitoring może wykazać, że karta była spakowana, a finalnie kurier jej nie dostarczył.  Na pewno po negatywnej odpowiedzi nie można pozostawiać sprawy samej sobie, bo umowa obowiązuje z chwilą jej podpisania i z wszystkimi jej konsekwencjami. Umowa obowiązuje nawet wtedy, gdy nie zostanie przeniesiony numer docelowy, ponieważ podpisuje się ją na numer tymczasowy.  W przypadku braku przeniesienia numeru od innego operatora (np. gdy numer został wyłączony przed planowaną datą przeniesienia), jeżeli numer miał być przeniesiony z abonamentu po 6 miesiącach zaczyna obowiązywać dociążenie 9 zł, czyli nawet jak się nie korzysta, to faktury są wystawiane na kwotę 9 zł i podejrzewam, że ta właśnie opłata widniała na Twoich fakturach,  skoro nie wykonywałaś połączeń. Informacja o takim sposobie rozliczeń znajduje się w regulaminie planu nju podstawowy w ofercie "nju z rachunkiem".

Skoro skarga nie została uznana należało jak najszybciej wypowiedzieć umowę, by uniknąć płacenia za coś, z czego się nie korzysta, jest na to czas, bo jak wspomniałam faktury (obejmujące dociążenie) są wystawiane dopiero po 6 miesiącach, stąd dopiero po pewnym czasie zaczęłaś otrzymywać faktury za dwa numery.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 1 zalogowanych użytkowników