usługa wideorozmowa | puchatek (19.04.2017, 16:29)
Witam,
na ostatnim moim rachunku okazało się ze
mam nagle włączoną usługę wideo rozmowy.
Jest to o tyle dziwne że kiedyś na początku przygody z nju próbowałem przeprowadzać takie rozmowy i nigdy się nie udawało. Teraz nagle na rachunku okazało się że dziecku dysponując tym samym modelem aparatu nagle udało się połączyć.
Na stronach nju jest opis aktywacji
tej usługi.
Służę linkiem bo paręnaście minut szukałem
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,wideo-rozmowa#">http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,wideo-rozmowa#
cytuję
<h4 class="section-title"><span class="icon-before-switch-on">Jak
włączyć i ile to kosztuje</h4>
Usługę wideo rozmowy włączysz:
<ul><li>wysyłając SMS o treści <strong>WIDEO ROZMOWA</strong> pod
numer <strong>400</strong></li></ul>
Aktywacja usługi nastąpi w ciągu 24 godzin.
Wideo rozmowa jest usługą bezpłatną, dostępną w ofercie nju z
rachunkiem i nju na kartę.
Koszt połączenia <strong>za minutę wideo rozmowy </strong><strong>to
</strong><strong>19 groszy</strong><strong>.</strong>
Ciekawe czy opłaty są także za odebrane połączenie?
Zatem skoro można to włączyć (a ja nie włączałem) to poszukuję ratunku jak tą opcje wyłączyć.
Na moją reklamację otrzymałem odpowiedź.
Informujemy, że nie ma możliwości zablokowania funkcji wideo rozmów z poziomu operatora. Opcja taka może być dostępna z poziomu telefonu w celu szczegółowych informacji prosimy o kontakt z jego producentem.
Skoro jest opcja włączenia to dlaczego nie ma opcji wyłączenia?