Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
@puchatek, @tomasz, Wideo Rozmowa to standardowa usługa, aktywowana jest automatycznie wraz z aktywacją karty SIM.
Dawniej, aby wyłączyć usługę należało wysłać sms o treści REZ WIDEO ROZMOWA pod nr 400. Nie daję pewności, że zadziała.
to jest odpowiedź na post:
Cześć Mariusz, dzięki za odpowiedź.
Mam opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Niestety wówczas nie działa ani internet, ani mms.
Ustawiłem punkt dostępowy Orange MMS, jak podałeś. Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
Problem wciąż nierozwiązany.
@lobuz09, czy po ręcznym wprowadzeniu danych i ich zapisaniu, resetowałeś telefon? Czy na Infolinii sprawdzali ustawienia na Twoim koncie odnośnie usługi MMS?
to jest odpowiedź na post:
Jak usunąć nieczynne od lat konto z portalu?
Aby usunąć swoje konto na portalu www.njumobile.pl, zaloguj się na swoje konto, wybierz zakładkę Moje konto, następnie Mój profil, potem Moje dane (wymagana autoryzacja) i wybierz Usuń konto.
hej @kier, plan nju internet dodatkowy dostępny jest wyłącznie w ofercie nju na abonament w planie taryfowym nju podstawowy.
Opłata za nju internet dodatkowy naliczana jest z góry.
hej @offca, jeżeli Twoja karta SIM nie obsługuje LTE, to bezpłatnie nową kartę 4G LTE możesz otrzymać wyłącznie w wybranych Salonach Orange. Listę Salonów znajdziesz TUTAJ.
Pozostałe opcje wymiany karty SIM, np. przez starter, na Infolinii lub przez formularz kontaktowy są płatne. Szczegóły pozostałych możliwości wymiany karty SIM znajdziesz TUTAJ.