problem z mms | lobuz09 (20.08.2019, 17:59)
Witam wszystkich,
przeniosłem nr do nju mobile. Mam dość stary telefon: LG G3S. Nie działał mi z początku internet i mms, ale po przejrzeniu oficjalnej pomocy nju, niniejszego forum, udało mi się skonfigurować punkt dostępowy dla internetu, niestety mms wciąż mi nie działają. Poniżej podaję ustawienia dla tych 2 punktów dostępowych:
Internet (działający):
Nazwa - internet
APN - internet
Proxy - Nie ustawiono
Port <span >- Nie ustawiono
<span >Nazwa użytkownika - internet
<span >Hasło - internet
<span >Serwer<span > <span >- Nie ustawiono
<span >MMSC - Nie ustawiono
<span >Proxy dla wiadomości MMS - Nie ustawiono
<span >Port MMS - Nie ustawiono
<span >Protokół MMS - Nie ustawiono
<span >MCC - 260
<span >MNC - 03
<span >Typ uwierzytelniania - Brak
<span >Typ APN - Nie ustawiono
<span >Protokół APN - IPv4/
<span >Protokół roamingu APN- IPv4
MMS:
<font color="#5c5c5c">Nazwa - MMS njumobile (próbowałem również mms nju mobile, MMS nju mobile)</font>
<font color="#5c5c5c">APN - mms</font>
<font color="#5c5c5c">Proxy - Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c">Port <span >- Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Nazwa użytkownika - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Hasło - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Serwer<span > <span >- Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MMSC - https://mms.njumobile.pl (próbowałem również </font><span >https://mms.njumobile.pl, http://mms.orange.pl)
<font color="#5c5c5c"><span >Proxy dla wiadomości MMS - 192.168.6.104</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Port MMS - 8080 (próbowałem również 9201)</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MCC - 260</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MNC - 03</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Typ uwierzytelniania - Brak</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Typ APN - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Protokół APN - IPv4 (próbowałem również IPv4/IPv6)</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Protokół APN podczas roamingu -IPv4 (próbowałem też IPv4/IPv6).</font>
<font color="#5c5c5c">
</font>
<font color="#5c5c5c">Proszę, pomóżcie, bo infolinia odsyła mnie do swojego konfiguratora, który nie działa.</font>