Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Jak mogę wycofać zgody marketingowe?
Hej :) Najprościej po zalogowaniu na konto nju mobile w zakładce Mój profil-moje zgody. Pozdrawiam :)
Hej :) Aby dołączyć numer do konta innego abonenta należy go przerejestrować na dane tej osoby, gdyż musi być jeden właściciel numerów. W tym celu, należy przenieść numer dodatkowy do oferty na kartę. Najlepiej zadzwonić do BOK pod nr *610 (690610610 z nr w innej sieci). Z zachowaniem okresu wypowiedzenia umowy przeniosą nr na kartę. Jak zostanie przeniesiony na kartę udajesz się do salonu Orange z nowym właścicielem. Trzeba zabrać dowody osobiste i kartę SIM przypisaną do tego dodatkowego numeru. Po przerejestrowaniu numeru należy złożyć zamówienie na przeniesienie numeru z karty do oferty nju dodatkowy dołączając go do konta tamtego abonenta.. Możesz to zrobić samodzielnie albo on :) przez stronę nju. Na podstawie tego zamówienia przyjedzie kurier z umową i po podpisaniu dokumentu przeniosą ten numer na abonament jako dodatkowy. Pozdrawiam :)
to jest odpowiedź na post:
Zmieniłem adres e-mail a faktury nie dostałem
Hej :) Przez konto nju mobile można zmienić tylko adres mailowy do kontaktu, do wysyłki faktur tylko kontaktując się z BOK albo przez formularz dostępny na koncie nju mobile albo telefonicznie pod bezpłatnym numerem *610 (690610610 z nr w innej sieci - koszt zgodny z cennikiem operatora). Pozdrawiam :)
to jest odpowiedź na post:
Czy staż<span > w nju liczy się zawsze bez względu na wcześniejsze taryfy? Np. byłam<span > rok na kartę, potem pół roku w abonamencie a potem<span > chce subskrypcję, to jaki w subskrypcji będzie staż przy drugiej karcie SIM w parze?
<span > Hej :) Staż zostaje zachowany przy zmianie
oferty na subskrypcję. Przy zmianie oferty z abonamentu na kartę i z karty na
abonament jest liczony od początku. Czyli jak przejdziesz do subskrypcji
zachowasz staż, który masz abonamencie, czyli 0.5 roku. Drugi numer będzie miał
staż liczony od początku. Pozdrawiam :)
to jest odpowiedź na post:
Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.
Aplikacja jest dla oferty nju światłowód i nju komórkowy (subskrypcja) dlatego nie zalogujesz się do niej, jeśli numer jest w ofercie na kartę. Pozdrawiam :)