to jest odpowiedź na post:
[...]Ponieważ jednak operator Njumobile celowo i na masową skalę wprowadził w błąd wielu swoich klientów przekazując im za pomocą ogólnie dostępnych reklam jednoznacznie brzmiąca informację, że od 15.06.2017 r w całej Unii Europejskiej do której należy i Polska opłaty za świadczone usługi będą takie same jak w kraju oraz odrzucił moją reklamację wraz z innymi wprowadzonymi w błąd klientami Njumobile w pozwie zbiorowym skierujemy sprawę na drogę postępowania sądowego.[...]
Pogrubiony fragment to słowo klucz, bo choć nie podałeś konkretów to domyślam się, że wykonywałeś połączenia międzynarodowe, czyli dzwoniłeś z Polski, z rodzimej sieci do innych krajów UE za ok. 2zł/min, a obowiązujące od 15 czerwca zmiany dotyczą wyłącznie roamingu międzynarodowego, czyli połączeń wykonywanych z sieci zagranicznych.
Jeśli moje przypuszczenia są prawidłowe to sorry ale za głupotę trzeba płacić. Z jednej strony kreujesz siebie jako "prawnik" (rzucasz artykułami) ale z drugiej strony nie potrafisz samodzielnie myśleć i przeczytać ze zrozumieniem cennika roamingowego oraz nie rozróżniasz roamingu międzynarodowego od połączeń międzynarodowych.
[edytowane przez nju_klient o 12:07 w dniu 2017-07-18]