Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja mam A3 i nie miałem opcji VoLTE w menu telefonu dopóki nie napisałem prośby o włączenie tej usługi (oprogramowanie bez brandu), więc przypuszczam że ich dostępność u Ciebie oznacza, że są włączone. Po którejś aktualizacji zniknął u mnie wskaźnik VoLTE, choć usługa działa. Zawsze możesz napisać do BOK zgłoszenie techniczne dla pewności. Co do VoWiFi nie wiem bo jeszcze nie dostałem aktualizacji do 7.x a bez tego nie działa na pewno. Gdzieś czytałem że podobno pracują w nju nad aplikacją do VoWiFi jaką ostatnio wypuściło Orange.
A nie doczytałem, przepraszam. Chyba jedynie zalogować się na swoje konto i zerknąć na zakładkę "lista połączeń" bo tam informacje odświeżają się najszybciej wraz z kosztami.
Nie, płacisz jak za połączenie lokalne. Połączenie międzynarodowe to połączenie z Polski na numer należący do sieci zagranicznej.
Cennik usług w roamingu:
10. Abonent może sprawdzić ile GB pozostało z Limitu GB do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści ILE
na numer 8095.
11. O wykorzystaniu 80% oraz 100% Limitu GB Abonent zostanie poinformowany SMS-em.
Jeśli podałaś właściwy nr rachunku, to tytuł przelewu czy inne informacje nie mają znaczenia. Nic nie zginie, kwota zostanie zaliczona na Twoje konto.