Codzienność czy tylko mój problem ... Nie możemy zrealizować Twojego zamówienia ... | nju_klient (30.11.2016, 18:11)
aha do Nju można przenieść numer tylko zarejestrowany na osobę fizyczną, więc jeśli masz numer na firmę to nie przejdzie.
Jak masz 5 numerów to przenieś pozostałe 3 numery, a ten piąty już Ci podałem obejście z Play na kartę.
Jakbym miał się poddawać przy każdym problemie to już dawno powinienem zrezygnować z telefonu.
Ja nadzorowałem przenoszenie kilkunastu numerów swoich i znajomych, więc mam bogate doświadczenia ale ogólnie przechodzi to gładko. Choć parę razy zdarzyły się poważne problemy i kilka tygodni trzeba było prostować i czekać na naprawienie błędów operatorskich, zawsze pomagały skargi do UKE, gdy operator twierdził, że wszystko jest OK i on nic więcej nie może zrobić.
Moim zdaniem działaj i idź do przodu, bo jeśli jest jakiś problem z Twoim numerem u "starego" operatora to będziesz miał problemy z przejściem do jakiegokolwiek innego operatora.
Chcąc nie chcąc musisz to rozwiązać, a czasem trzeba sobie radzić samemu zamiast liczyć na pomoc BOK operatora.