@ciajus
Moja polemika była o innych, tych nieświadomych klientach natomiast my jesteśmy świadomymi, także nie pisałem bezpośrednio o Tobie, choć jak widzę tak to odebrałeś.
W większości przypadków problemem są sami klienci, którzy nie potrafią myśleć i wyciągać słusznych wniosków.
Co chwilę jesteśmy kuszeni i marketing jest wszechobecny ale po to mamy rozum, aby sugerować się rozumem, a nie reklamą, czyli spamem marketingowym.
Czasem niektóre oferty bywają tak wyrafinowane, że trzeba być wyjątkowo biegłym w danej branży, aby nie dać się wydymać ale w przypadku ofert GSM nie jest źle, a mimo to gro społeczeństwa tego nie ogarnia i nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem cennika, a gdzie tu mówić o regulaminie oferty promocyjnej.
Trudno potem oczekiwać, aby to samo gro społeczeństwa ogarniało np. kwestie polityczne itd. i mamy masę lemmingów łatwo sterowalnych i podatnych na manipulację. Bo skoro w prosty sposób dają się robić w bambuko przez marketingowców przy zawieraniu umów to podobnie jest w innych sferach życia społecznego.
P.S. problem jest ze wszystkim nie tylko z telefonią GSM, bo gro osób nie wie za co i ile płacą w kwestii np. konta bankowego, internetu, gazu, prądu itd. Dostają np. faktury ale jak się ich spytasz ile kosztuje 1m3 gaz, czy 1kWh energii elektrycznej to nie mają zielonego pojęcia jak to wyliczyć, tak samo często bez konkretnej odpowiedzi pozostaje pytanie o koszty prowadzenia rachunku bankowego.
Była promocja, bo coś w reklamie dawali gratis to założyłem, a potem płacz, bo są jakieś opłaty albo często nie ma płaczu, bo klient nie ma pojęcia ile opłat znika z jego konta i tak jest do czasu, aż przypadkiem po pół roku zorientuje się, że płaci więcej niż mu się wydawało.
[edytowane przez nju_klient o 12:10 w dniu 2016-12-01]