forumnju z rachunkiemofertatotalne olewanie klienta

totalne olewanie klienta

 

totalne olewanie klienta (2016-11-03 09:52)

Witam, 
przy zakupie oferty otrzymałem bon promocyjny do Diversa. Niestety w sklepie nikt nie wiedział jak go zrealizować i w efekcie nic nie otrzymałem w tej niby promocji.
Napisałem reklamację i nic. Sieć postanowiła żebym sobie dzwonił do ich informatyków  i sobie to wyjaśniał. Napisałem co o tym myślę i że nie załatwili sprawy. 
Przez ponad miesiąc nie mam żadnej odpowiedzi mimo pisania monitów i kolejnych zgłoszeń - nic, zero, dno. 
Nikogo chyba tam nie ma i mają w nosie wszystko. 

~mawic

 

totalne olewanie klienta (2016-11-03 13:13)

Jak widać firma nawet nie skomentuje swojego zachowania w tej sprawie. 

~mawic

 

totalne olewanie klienta (2016-11-03 16:32)

@mawic
wielokrotnie było pisane, że forum nie służy do kontaktu z BOK.
Forum służy tylko i wyłącznie do kontaktu z innymi użytkownikami, więc nie wiem czego oczekujesz.

Za to ja poświęciłem swój prywatny czas i mam do Ciebie kilka pytań:

1. Czy czytałeś w ogóle regulamin promocji z której korzystałeś?

Ja poświęciłem 1 minutę z Google i znalazłem ów regulamin:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin_Promocji_diverse.pdf

Masz tam podane szczegóły tej promocji.

Z Twojego opisu wynika, że Nju wywiązało się ze swojej promocji, bo otrzymałeś kod, a problem miałeś w sklepie Diverse, gdzie pracownicy nie mieli zielonego pojęcia co z tym kodem zrobić, więc to raczej wina Diverse niż Nju.

Z regulaminu wynika, że:
"Kod jest ważny do dnia 30.09.2016"

2. Czy próbowałeś wykorzystać kod przed tym terminem?

"Kod można zrealizować:
a. na stronie internetowej http://www.diversesystem.com/ przed realizacją zamówienia i płatnością, poprzez wpisanie e-kodu w polu ?kod rabatowy?.
E-kod automatycznie zmniejsza wartość koszyka o 50 zł brutto
lub
b. w sklepach stacjonarnych marki Diverse z wyłączeniem outletów i sklepów corner (szczegółowy wykaz sklepów wraz z adresami, biorących udział w promocji znajduje się w regulaminie promocji na stronie www.njumobile.pl/oferta/diverse.
E-kod należy okazać sprzedawcy Diverse przy kasie."

3. Czy kupowałeś w sklepie, który nie jest outletem ani tzw. cornerem i znajduje się na liście (patrz załącznik nr 2 do regulaminu do którego dałem wyżej linka) i okazałeś kod kasjerowi?

Jeżeli na moje w/w 3 pytania nie masz twierdzącej odpowiedzi to jesteś sam sobie winien i twoje pretensje są tylko zwyczajnym biciem piany, nawet jeśli obsługa Nju faktycznie Ciebie zignorowała.
Ponadto w w/w regulaminie masz podany adres korespondencyjny oraz e-mail na który należy wysłać ewentualną reklamację związaną z tą promocją.

Tak na marginesie jeśli spławili Ciebie w sklepie stacjonarnym Diverse to jeszcze miałeś możliwość wykorzystania kodu w sklepie internetowym Diverse.  Tam kod powinien działać na 100% i bez łaski kasjera w sklepie Diverse.

odpowiedź

totalne olewanie klienta | ~mawic (03.11.2016, 09:52)

Witam, 
przy zakupie oferty otrzymałem bon promocyjny do Diversa. Niestety w sklepie nikt nie wiedział jak go zrealizować i w efekcie nic nie otrzymałem w tej niby promocji.
Napisałem reklamację i nic. Sieć postanowiła żebym sobie dzwonił do ich informatyków  i sobie to wyjaśniał. Napisałem co o tym myślę i że nie załatwili sprawy. 
Przez ponad miesiąc nie mam żadnej odpowiedzi mimo pisania monitów i kolejnych zgłoszeń - nic, zero, dno. 
Nikogo chyba tam nie ma i mają w nosie wszystko. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

225 gości i 0 zalogowanych użytkowników