totalne olewanie klienta | nju_klient (03.11.2016, 16:32)
@mawic
wielokrotnie było pisane, że forum nie służy do kontaktu z BOK.
Forum służy tylko i wyłącznie do kontaktu z innymi użytkownikami, więc nie wiem czego oczekujesz.
Za to ja poświęciłem swój prywatny czas i mam do Ciebie kilka pytań:
1. Czy czytałeś w ogóle regulamin promocji z której korzystałeś?
Ja poświęciłem 1 minutę z Google i znalazłem ów regulamin:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin_Promocji_diverse.pdf
Masz tam podane szczegóły tej promocji.
Z Twojego opisu wynika, że Nju wywiązało się ze swojej promocji, bo otrzymałeś kod, a problem miałeś w sklepie Diverse, gdzie pracownicy nie mieli zielonego pojęcia co z tym kodem zrobić, więc to raczej wina Diverse niż Nju.
Z regulaminu wynika, że:
"Kod jest ważny do dnia 30.09.2016"
2. Czy próbowałeś wykorzystać kod przed tym terminem?
"Kod można zrealizować:
a. na stronie internetowej http://www.diversesystem.com/ przed realizacją zamówienia i płatnością, poprzez wpisanie e-kodu w polu ?kod rabatowy?.
E-kod automatycznie zmniejsza wartość koszyka o 50 zł brutto
lub
b. w sklepach stacjonarnych marki Diverse z wyłączeniem outletów i sklepów corner (szczegółowy wykaz sklepów wraz z adresami, biorących udział w promocji znajduje się w regulaminie promocji na stronie www.njumobile.pl/oferta/diverse.
E-kod należy okazać sprzedawcy Diverse przy kasie."
3. Czy kupowałeś w sklepie, który nie jest outletem ani tzw. cornerem i znajduje się na liście (patrz załącznik nr 2 do regulaminu do którego dałem wyżej linka) i okazałeś kod kasjerowi?
Jeżeli na moje w/w 3 pytania nie masz twierdzącej odpowiedzi to jesteś sam sobie winien i twoje pretensje są tylko zwyczajnym biciem piany, nawet jeśli obsługa Nju faktycznie Ciebie zignorowała.
Ponadto w w/w regulaminie masz podany adres korespondencyjny oraz e-mail na który należy wysłać ewentualną reklamację związaną z tą promocją.
Tak na marginesie jeśli spławili Ciebie w sklepie stacjonarnym Diverse to jeszcze miałeś możliwość wykorzystania kodu w sklepie internetowym Diverse. Tam kod powinien działać na 100% i bez łaski kasjera w sklepie Diverse.