to jest odpowiedź na post:
Na takie problemy to tylko BOK, czyli Biuro Obsługi Klienta może Ci pomóc, a nie forum.
W sieci widziałem jeden filmik i padło zdanie "Wyłącz TV, włącz myślenie", które akurat pasuje do tego i wielu innych tematów :)
Widzę, że komuś trzeba wytłumaczyć drukowanymi literami. Forum służy od tego, żeby PYTAĆ. A nuż ktoś zgłaszał przede mną podobny problem do Orange i zna odpowiedź na zadane pytanie. W oczekiwaniu na oficjalne ustosunkowanie się Orange do mojego zgłoszenia powstał ten wątek. W przeciwieństwie do niektórych (tak, tak, nju_klient, to do Ciebie) MYŚLĘ, a nie spędzam bezproduktywnie godziny w internecie, odpowiadając na każdy wątek na forum i oglądając durne filmy, które potem cytuję w postach. <span >I tutaj sprawdza się stwierdzenie "Kozak w necie, p**** w świecie". <span >Proponuję wylogować się do życia. Istnieje coś takiego, jak NORMALNE ŻYCIE poza internetem. Fajna sprawa, polecam.