Witam,
25 marca wysłałam wniosek o przeniesienie numeru. Kurier dzwonił do mnie w czwartek podczas zajęć i odpowiedziałam mu, że skoro pracują do 16, będę dostępna dopiero w poniedziałek. Mimo to w piątek dzwonił kolejny raz i na stronie pojawiła się informacja, że nie było mnie w domu (uprzedzałam). W poniedziałek znowu dzwonił po południu i umówiliśmy się na wtorek. Rano byłam na zajęciach, kurier nie dzwonił i myślałam, że będzie po południu jak zawsze do tej pory, ale kolejny raz pojawiła się informacja o niedoręczeniu z powodu nieobecności i parę godzin później o zwrocie przesyłki do nadawcy. Napisałam w tej sprawie zgłoszenie, które otrzymało numer <span >NjuMobile #141427. Do tej pory nie otrzymałam na nie odpowiedzi i nie wiem, czy umowa zostanie ponownie wysłana, czy mam złożyć nowe zamówienie, czy może poszukać oferty u konkurencji. Liczę na odpowiedź w rozsądnym czasie.