Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą | samsung7 (13.01.2016, 15:48)
Ponieważ obsługa njumobile nie jest w stanie mi pomóc od ponad roku czasu, może ktoś inny miał podobne problemy i może coś podpowie.
Problem jest dość znaczny, ponieważ kilka razy w roku podróżuję poza granice kraju a zawsze kiedy wyjeżdżam telefon przestaje się logować w sieci danego kraju i zostaję na kilka dni pozostawiony bez kontaktu.
Najczęściej widzę informację "nie zarejestrowano w sieci" - "tylko połączenia alarmowe".
Zero możliwości dodzwonienia się do mnie, wysłania sms/mms, zadzwonienia z telefonu, odebrania sms/mms. Słowem jakbym nie miał karty SIM i nie płacić co miesiąc abonamentu (nju z rachunkiem)
Od razu uprzedzam:
- telefon wielokrotnie zmieniany (testowałem na różnych aparatach, różnych producentów)
- karta SIM dwukrotnie zmieniana, testowana w różnych aparatach
- roaming włączony zarówno W TELEFONIE jak i NA KONCIE
- przetestowane ręczne wybieranie operatora
- przetestowane wszystkie dostępne opcje w ustawieniach sieci (LTE/WCDMA/GSM w tym ręczne i automatyczne połączenie)
- prośby i groźby u operatora nie przyniosły żadnych rezultatów
- przetestowani różni operatorzy, włącznie z... ORANGE (np. w Hipszanii)
- karta od innego operator (PLUS, T-mobile) działa bez problemu
Obawiam się, że pozostaje mi przenieść moje numery do innej sieci.
Chyba, że ktoś pomoże raz na zawsze rozwiązać ten problem, który pozostawia mnie bez kontaktu za każdym razem kiedy opuszczam kraj.