Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą | nju_klient (15.01.2016, 18:18)
sugeruję złożyć reklamację, w przypadku zlewu przez operatora następnie wysłać skargę do UKE, jeśli mamy potwierdzone, że po odpowiedzi, że niby wszystko jest OK problem nadal występuje.
Ostatnio zauważyłem, że w roamingu nie logowało mnie automatycznie, wręcz automatycznie mnie wylogowywało jakby karta miała BANA, dopiero ręczne wymuszenie sieci pozwalało na skorzystanie z roamingu. Ale tylko do czasu wyłączenia na noc telefonu, bo po jego włączeniu telefon znowu się nie logował i trzeba było ręcznie wybierać operatora. Co ciekawe, czasem ręczne logowanie dochodziło do skutku do innej sieci do której dzień wcześniej zalogowanie było odrzucane. By za kolejne 10 minut sytuacja znowu potrafiła się zmienić i miałem dostęp do tej sieci z dnia wczorajszego, a ta sprzed 10 minut odrzucała żądanie rejestracji.
Wygląda mi to na jakiś problem Nju w roamingu, o którym głośno nikt z Orange chyba nie chce mówić.