forumnju z rachunkiemofertamylnie przeksięgowanie pieniędzy

mylnie przeksięgowanie pieniędzy

 

mylnie przeksięgowanie pieniędzy (2015-12-12 18:58)

mylnie przekssiegowalam pieniądze o 60 zł za duzo niz powinnam , czy nadwyzka zostanie przeksiegowana na kolejne miesiące

~maienka4

 

mylnie przeksięgowanie pieniędzy (2015-12-12 21:13)

Chyba mylnie zapłaciłaś? Jeżeli tak, będziesz miała nadwyżkę na koncie do rozliczenia w następnych miesiącu/ach.

~jamci

 

mylnie przeksięgowanie pieniędzy (2015-12-12 22:33)

W panelu www w zakładce Moje konto - Faktury widać pozycję:
kwota do zapłaty: XX,XX PLN
standardowo jeśli płacimy rachunki na bieżąco to jest tam kwota 0,00 PLN albo jest ona identyczna z kwotą ostatniej nieopłaconej faktury.
Np. jeśli Twoja faktura była na kwotę 10zł, a Ty wpłaciłaś 70zł to po rozliczeniu płatności jako kwota do zapłaty powinno widnieć -60zł.
Wartość ujemna oznacza nadwyżkę, a wartość dodatnia debet na koncie rozliczeniowym na daną chwilę.
Jak już pisał ~jamci Twoja nadwyżka zostanie rozliczona przy kolejnych fakturach.

Ewentualnie możesz spróbować napisać prośbę o zwrot nadwyżki ale nie mam pojęcia jaki jest czas procedowania takiego wniosku przez Nju/Orange.

Dla porównania mogę podać, że gdy kiedyś przenosiłem numer z sieci Play na początku czerwca i poprosiłem o zwrot nadwyżki jaka była na moim koncie billingowym to przelew bankowy otrzymałem dopiero we wrześniu, w dodatku po kilku moich reklamacjach w tej sprawie.
W tego powodu staram się unikać płacenia operatorom jakichkolwiek kwot na górkę, zwłaszcza gdy planuję rezygnację z usług danego operatora, bo potem nie ma opcji rozliczenia kasy na poczet przyszłych faktur, bo takowych już nie będzie.

 

mylnie przeksięgowanie pieniędzy (2015-12-13 08:38)

Będziesz miała kwotę nadpłaty koloru czerwonego z minusem.
Ja znów mam kwotę na 2-3 abonamenty nadpłacone do przodu. Zawsze rozliczają jak należy. 
Większy "problem" jak byś wpłatę zrobiła na zły rachunek ;) a tak nie zginie.

odpowiedź

mylnie przeksięgowanie pieniędzy | nju_klient (12.12.2015, 22:33)

W panelu www w zakładce Moje konto - Faktury widać pozycję:
kwota do zapłaty: XX,XX PLN
standardowo jeśli płacimy rachunki na bieżąco to jest tam kwota 0,00 PLN albo jest ona identyczna z kwotą ostatniej nieopłaconej faktury.
Np. jeśli Twoja faktura była na kwotę 10zł, a Ty wpłaciłaś 70zł to po rozliczeniu płatności jako kwota do zapłaty powinno widnieć -60zł.
Wartość ujemna oznacza nadwyżkę, a wartość dodatnia debet na koncie rozliczeniowym na daną chwilę.
Jak już pisał ~jamci Twoja nadwyżka zostanie rozliczona przy kolejnych fakturach.

Ewentualnie możesz spróbować napisać prośbę o zwrot nadwyżki ale nie mam pojęcia jaki jest czas procedowania takiego wniosku przez Nju/Orange.

Dla porównania mogę podać, że gdy kiedyś przenosiłem numer z sieci Play na początku czerwca i poprosiłem o zwrot nadwyżki jaka była na moim koncie billingowym to przelew bankowy otrzymałem dopiero we wrześniu, w dodatku po kilku moich reklamacjach w tej sprawie.
W tego powodu staram się unikać płacenia operatorom jakichkolwiek kwot na górkę, zwłaszcza gdy planuję rezygnację z usług danego operatora, bo potem nie ma opcji rozliczenia kasy na poczet przyszłych faktur, bo takowych już nie będzie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

9 gości i 0 zalogowanych użytkowników