W panelu www w zakładce Moje konto - Faktury widać pozycję:
kwota do zapłaty: XX,XX PLN
standardowo jeśli płacimy rachunki na bieżąco to jest tam kwota 0,00 PLN albo jest ona identyczna z kwotą ostatniej nieopłaconej faktury.
Np. jeśli Twoja faktura była na kwotę 10zł, a Ty wpłaciłaś 70zł to po rozliczeniu płatności jako kwota do zapłaty powinno widnieć -60zł.
Wartość ujemna oznacza nadwyżkę, a wartość dodatnia debet na koncie rozliczeniowym na daną chwilę.
Jak już pisał ~jamci Twoja nadwyżka zostanie rozliczona przy kolejnych fakturach.
Ewentualnie możesz spróbować napisać prośbę o zwrot nadwyżki ale nie mam pojęcia jaki jest czas procedowania takiego wniosku przez Nju/Orange.
Dla porównania mogę podać, że gdy kiedyś przenosiłem numer z sieci Play na początku czerwca i poprosiłem o zwrot nadwyżki jaka była na moim koncie billingowym to przelew bankowy otrzymałem dopiero we wrześniu, w dodatku po kilku moich reklamacjach w tej sprawie.
W tego powodu staram się unikać płacenia operatorom jakichkolwiek kwot na górkę, zwłaszcza gdy planuję rezygnację z usług danego operatora, bo potem nie ma opcji rozliczenia kasy na poczet przyszłych faktur, bo takowych już nie będzie.