Aktywacja kart SIM

 

Aktywacja kart SIM (2015-09-03 22:58)

witam
mam problem z aktywacją karty SIM. Wczoraj przy podpisaniu umowy (przeniesienie numeru z Plusa) otrzymałem kartę i pismo z nju, by aktywować kartę SIM na stronie przy wykorzystaniu kodu aktywacyjnego, który przesłano mi przy zamówieniu w mailu.
Po kilku godzinach dostałem też maila z nju, że mój numer w sieci nju mobile jest aktywny. Próbowałem więc aktywować kartę na stronie www.njumobile.pl/aktywacja wykorzystując kod aktywacyjny, tymczasem po jego wpisaniu pojawia się komunikat: podany kod jest nieprawidłowy.
Czy może ktoś mi podpowiedzieć, w czym może być problem?

<small class="error"></small>

~vigorro

 

Aktywacja kart SIM (2015-09-04 12:54)

Dzień dobry,


mam identyczny problem - kod aktywacyjny nie działa. Przeniosłem się z sieci P4.


Pozdrawiam,

~kris

 

Aktywacja kart SIM (2015-09-05 12:59)

Witam, Podobnie jak moi przedmówcy nie mogę dokonać rejestracji karty SIM, ktoś pomoże?

~queenstress

 

Aktywacja kart SIM (2015-09-06 23:25)

Aktywacja a rejestracja to dwie różne sprawy.
Jeśli problem nadal występuje to sugeruję kontakt z BOK Nju pod numerem telefonu 690 610 610 i tam szukać pomocy.

 

Aktywacja kart SIM (2018-01-05 17:29)

to jest odpowiedź na post:

witam
mam problem z aktywacją karty SIM. Wczoraj przy podpisaniu umowy (przeniesienie numeru z Plusa) otrzymałem kartę i pismo z nju, by aktywować kartę SIM na stronie przy wykorzystaniu kodu aktywacyjnego, który przesłano mi przy zamówieniu w mailu.
Po kilku godzinach dostałem też maila z nju, że mój numer w sieci nju mobile jest aktywny. Próbowałem więc aktywować kartę na stronie www.njumobile.pl/aktywacja wykorzystując kod aktywacyjny, tymczasem po jego wpisaniu pojawia się komunikat: podany kod jest nieprawidłowy.
Czy może ktoś mi podpowiedzieć, w czym może być problem?

<small class="error"></small>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1515169751356

 

Aktywacja kart SIM (2018-12-04 17:26)

dostałam umowe ale nie otrzymałam karty

~gość1543940787846

 

Aktywacja kart SIM (2018-12-04 23:00)

To była nowa aktywacja czy przeniesienie numeru? Jeśli ta druga opcja, to z jakiej sieci?

[edytowane przez pilotka o 23:01 w dniu 2018-12-04]
 

Aktywacja kart SIM (2020-10-09 12:59)

Również nie mogę aktywować karty

~patrycjajedrze66

 

Aktywacja kart SIM (2020-10-09 15:11)

 (do skasowania)

[edytowane przez jacp11 o 15:12 w dniu 2020-10-09]
 

Aktywacja kart SIM (2020-10-09 15:11)

to jest odpowiedź na post:

Również nie mogę aktywować karty


W takim razie skorzystaj z porady z postu z 06.09.2015:

[edytowane przez jacp11 o 15:14 w dniu 2020-10-09]

odpowiedź

Aktywacja kart SIM | nju_klient (06.09.2015, 23:25)

Aktywacja a rejestracja to dwie różne sprawy.
Jeśli problem nadal występuje to sugeruję kontakt z BOK Nju pod numerem telefonu 690 610 610 i tam szukać pomocy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

116 gości i 0 zalogowanych użytkowników