forumnju z rachunkiemusługiBrak słów - rozmowa z konsultantem

Brak słów - rozmowa z konsultantem

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-29 20:52)

witam
jestem klientem nju mobile na abonament, jakiś czas temu na pierwsze dni  sierpnia uszkodziła sie karta sim (rawno wstałem i tel nie miał zasięgu) po rozmowie z konsultantem i sprawdzeniu parametrów potwierdzono uszkodzenie mojej karty sim i określono czas oczekiwania max.10 dni
po 14 dniach od zgłoszenia dzwonie do konsultanta i dostaje informacje że karta została wysłana a jak nie przyjedzie w ciągu 2 dni prosimy o kontakt ponownie, po 2 dniach dzwonię i zaczyna sie przełączanie, do działu takiego i takiego urywa się sygnał.., ponownie dzwonię i kolejne tłumaczenie itd.. i znów przełączanie i wyjaśnianie i kolejny raz z ktoś się rozłącza. Mijają kolejne 2 dni i ponownie wykonuje połączenie do konsultanta - i ten sam bajer, nikt nie potrafi mi określić dokładnie czy wysłano ta karte sim czy nie, raz pada termin 19.sierpnia, później inny konsultant twierdzi że nie wysłano, a kolejny przełącza mnie do działu wysyłek a pan nie chce mi podać numeru przesyłki do kuriera DPD, ale mówi że wysłana została. Wiec super frajda jest !!!! jak ktoś prowadzi firmę i nagle dzieją sie takie cuda że nikt nie potrafi określić kiedy dostanę nową kartę sim... ---> a co najśmieszniejsze jest to rozłączanie się podczas rozmowy po kilku połączeniach --- > do dzisiejszego dnia 29.06 nikt nie udzielił mi jasnej i konkretnej odpowiedzi na dany temat ..... pozdrawiam  Grzegorz S. chyba już były klient nju mobile.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~grzegorzs.

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-30 02:22)

Trochę słabo, w play wymieniono mi kartę w 20s (w salonie) 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-30 11:53)

Dziś w końcu dotarłem do jakiejś odpowiedzialnej i konkretnej osoby która podała mi numer wysyłki - konkretnego kuriera ... i co wyszło ?????
Sprawę zawinił Kurier --> ktoś mu odebrał paczkę - pytanie tylko kto?? Potwierdzenie odbioru jest że to ja odebrałem...
co do nju mobile - też zainterweniowali do przewoźnika DPD, w celu wyjaśnienia, reasumując nju mobile zachowało się bardzo profesjonalnie i miło ( w końcu) oraz otrzymałem informacje ze zostanie wysłana nowa karta sim w poniedziałek, --> nasuwa sie pytanie dlaczego to wszystko tak długo trwało by móc sie coś dowiedzieć....
pozdrawiam i dziękuję miłej pani z nju mobile że w końcu ktoś profesjonalnie podszedł do tematu z pomocą... Grzegorz S.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~grzegorzs.

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-05 11:28)

Dzisiaj jest jakiś problem z połączeniami próba kontaktu z konsultantami tragedia udało mi się wejść na czata i porozmawiać z konsultantem usłyszałam odpowiedź nie umiem pomóc to kto umie coś wyjaśnić chyba nikt.Pozdrawiam Joanna chyba też były klient nju mobile

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1386239298053

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-08 16:33)

to są barany, ja już 3 razy pisałem że nie mogę aktywować karty to jakiś paweł mi odpisuje że jadł bigos. zero pomocy i konkretnych działań. wszyscy się rzucą na tą śmieszna oferte a pozniej beda zalowac. tyle 

~djsve

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-20 11:35)

Konsultanci zeczywiście niewiele potrafią pomóc i sa to ludzie bardzo młodzi chyba bez zadngo doświadczenia.Rozumie ze kazdy musi się uczyć ale firma powinna pracowników szkolić i dbać o ich wiedze i efektywność ktora potem przełozy się na zadowolenie klijentów

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2015-02-26 19:56)

Usiłuję zapłacić fakturę, przez cały czas łączy się z ing mimo że zaznaczam wbk.

odpowiedź

Brak słów - rozmowa z konsultantem | ~grzegorzs. (29.08.2013, 20:52)

witam
jestem klientem nju mobile na abonament, jakiś czas temu na pierwsze dni  sierpnia uszkodziła sie karta sim (rawno wstałem i tel nie miał zasięgu) po rozmowie z konsultantem i sprawdzeniu parametrów potwierdzono uszkodzenie mojej karty sim i określono czas oczekiwania max.10 dni
po 14 dniach od zgłoszenia dzwonie do konsultanta i dostaje informacje że karta została wysłana a jak nie przyjedzie w ciągu 2 dni prosimy o kontakt ponownie, po 2 dniach dzwonię i zaczyna sie przełączanie, do działu takiego i takiego urywa się sygnał.., ponownie dzwonię i kolejne tłumaczenie itd.. i znów przełączanie i wyjaśnianie i kolejny raz z ktoś się rozłącza. Mijają kolejne 2 dni i ponownie wykonuje połączenie do konsultanta - i ten sam bajer, nikt nie potrafi mi określić dokładnie czy wysłano ta karte sim czy nie, raz pada termin 19.sierpnia, później inny konsultant twierdzi że nie wysłano, a kolejny przełącza mnie do działu wysyłek a pan nie chce mi podać numeru przesyłki do kuriera DPD, ale mówi że wysłana została. Wiec super frajda jest !!!! jak ktoś prowadzi firmę i nagle dzieją sie takie cuda że nikt nie potrafi określić kiedy dostanę nową kartę sim... ---> a co najśmieszniejsze jest to rozłączanie się podczas rozmowy po kilku połączeniach --- > do dzisiejszego dnia 29.06 nikt nie udzielił mi jasnej i konkretnej odpowiedzi na dany temat ..... pozdrawiam  Grzegorz S. chyba już były klient nju mobile.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

132 gości i 0 zalogowanych użytkowników