Brak słów - rozmowa z konsultantem | ~grzegorzs. (29.08.2013, 20:52)
witam
jestem klientem nju mobile na abonament, jakiś czas temu na pierwsze dni sierpnia uszkodziła sie karta sim (rawno wstałem i tel nie miał zasięgu) po rozmowie z konsultantem i sprawdzeniu parametrów potwierdzono uszkodzenie mojej karty sim i określono czas oczekiwania max.10 dni
po 14 dniach od zgłoszenia dzwonie do konsultanta i dostaje informacje że karta została wysłana a jak nie przyjedzie w ciągu 2 dni prosimy o kontakt ponownie, po 2 dniach dzwonię i zaczyna sie przełączanie, do działu takiego i takiego urywa się sygnał.., ponownie dzwonię i kolejne tłumaczenie itd.. i znów przełączanie i wyjaśnianie i kolejny raz z ktoś się rozłącza. Mijają kolejne 2 dni i ponownie wykonuje połączenie do konsultanta - i ten sam bajer, nikt nie potrafi mi określić dokładnie czy wysłano ta karte sim czy nie, raz pada termin 19.sierpnia, później inny konsultant twierdzi że nie wysłano, a kolejny przełącza mnie do działu wysyłek a pan nie chce mi podać numeru przesyłki do kuriera DPD, ale mówi że wysłana została. Wiec super frajda jest !!!! jak ktoś prowadzi firmę i nagle dzieją sie takie cuda że nikt nie potrafi określić kiedy dostanę nową kartę sim... ---> a co najśmieszniejsze jest to rozłączanie się podczas rozmowy po kilku połączeniach --- > do dzisiejszego dnia 29.06 nikt nie udzielił mi jasnej i konkretnej odpowiedzi na dany temat ..... pozdrawiam Grzegorz S. chyba już były klient nju mobile.