@nezee
jeśli numer ma być zachowany to dopytaj w Federacji Konsumentów, bo co innego kupić produkt w sklepie internetowym i go oddać w ciągu 14 dni, a co innego kupić usługę telekomunikacyjną, która jest powiązana z numerem telefonicznym, który klient chce zachować. Pewnie są jakieś haczyki. Chyba, że numer jest zbędny to pisz oświadczenie, że jako konsument odstępujesz od umowy w ciągu 14 dni. Choć nie daję gwarancji, że to Ciebie zwolni z opłaty aktywacyjnej 200zł za fakturę papierową. Na pewno będziesz musiał zapłacić za usługi, które już wykorzystałeś, czyli za wszystkie połączenia telefoniczne do chwili rezygnacji.
P.S. Skoro masz coś do zapłaty to powinieneś otrzymać fakturę, więc sprawdź w niej za co konkretnie jest ta opłata i będziesz wiedział na 100%. Choć może to być 200zł za aktywację, bo nie zaznaczyłeś e-Faktury + proporcjonalna kwota z 9zł za niepełny miesiąc.
Ewentualnie sprawdź potwierdzenie zamówienia jeśli pobierałeś PDF-a lub drukowałeś sobie, tam masz podane kwoty jednorazowe i wysokość minimalnego abonamentu jakie wynikają z Twojego zamówienia. Chyba, że dzwoniłeś za granicę albo korzystałeś z video rozmów albo przekierowań, albo połączeń/SMS premium itp. i stąd taki rachunek.
[edytowane przez nju_klient o 12:53 w dniu 2015-05-30]