Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
39 zł za wszystko...a stan konta pokazuje ponad 53 złJak mam rozumieć w takim razie ofertę nju mobile "jeden za wszystko" tzn 39 zl za wszystko...spoko mój rachunek pokazuje inna kwotę??!?!
Od jak dawna masz nr w NJU ? Kiedy włączyłeś tą usługę ? Może jeszcze nie jest aktywna na Twoim koncie lub masz jeszcze nr tymczasowy i stąd taka kwota ? Jeśli żadna z tych opcji i już np. miałeś w zeszłym okresie rozliczeniowym "Jeden ... " aktywne i było ok to pisz reklamację.
to jest odpowiedź na post:
Od 27.04.2015 jestem w nju i podczas podpisania umowy opcja 39zł za wszystko była włączona. I w profilu abonenckim wyświetla się jako aktywna. Napisałam e-mail do BOK " <span >Analiza konta numeru ######## potwierdza aktywną usługę ?Jeden na wszystko? od dnia 27.04.2015.<span >Wszelkie opłaty dla usługi będą rozliczone z końcem okresu rozliczeniowego, który przypada na 23 dzień każdego miesiąca." To ich odpowiedź. <br >
Czyli tak czy tak wstrzymać się musisz do końca cyklu. Odpowiedz masz, że usługa włączona.Podstawy do reklamacji w razie czego jak najbardziej ;) Ew będzie korekta.
Pamiętaj tez o tym, ze za pewne usługi są naliczane opłaty dodatkowe, np. za połączenia lub SMS o podwyższonej płatności. I takie połączenia nie wchodzą w skład "darmowych", stąd rachunek moze byc większy.Ja kiedyś reklamowałem bzdurę, złotówkę z hakiem więcej niż 39 złotych no i okazało sie, ze dzwoniłem na infolinie, a 0800 doliczane są ekstra do rachunku.Podobnie jest z przekierowaniem połączenia, opcja często automatyczna w aparatach Dual sim, z jednej karty na druga. Połączenie przekierowane tez jest osobno liczone.Ja używam opcji za 39 złotych i poza tym jednym przypadkiem nigdy nie zapłaciłem więcej niż trzeba.Jeżeli podwyższona opłata nie wynika z tego, trzeba reklamować. Pozdrawiam.
Ja miałam tak samo....podobno od nowego cyklu rozliczeniowego będzie prawidłowo..tzn od jutra...zobaczymy!W umowie pisemnej,dostarczonej przez pocztę tak miało być od lutego 2015.Mors.
@koniuinfolinia 800 jest bezpłatna, więc pewnie dzwoniłeś na 801.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
41 gości i 0 zalogowanych użytkowników