Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Od jak dawna masz nr w NJU ? Kiedy włączyłeś tą usługę ? Może jeszcze nie jest aktywna na Twoim koncie lub masz jeszcze nr tymczasowy i stąd taka kwota ?
Jeśli żadna z tych opcji i już np. miałeś w zeszłym okresie rozliczeniowym "Jeden ... " aktywne i było ok to pisz reklamację.
Od 27.04.2015 jestem w nju i podczas podpisania umowy opcja 39zł za wszystko była włączona. I w profilu abonenckim wyświetla się jako aktywna. Napisałam e-mail do BOK " <span >Analiza konta numeru ######## potwierdza aktywną usługę ?Jeden na wszystko? od dnia 27.04.2015.<span >Wszelkie opłaty dla usługi będą rozliczone z końcem okresu rozliczeniowego, który przypada na 23 dzień każdego miesiąca." To ich odpowiedź. <br >