forumnju z rachunkiemofertablokada połączeń wychodzących

blokada połączeń wychodzących

 

blokada połączeń wychodzących (2015-01-30 19:01)

zablokowanie połączeń zapomniałam zapłacić rachunek i mam wył tel. należność juz uregulowana .. jak długo trzeba czekać na odblokowani?

 

blokada połączeń wychodzących (2015-02-02 23:44)

skorzystaj z formularza kontakt/zlecenie/potwierdzenie wpłaty

 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-16 11:47)

to jest odpowiedź na post:

skorzystaj z formularza kontakt/zlecenie/potwierdzenie wpłaty

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-26 14:19)

Dokonałem płatności 

 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 01:21)

 Dzień dobry.

Borykam się z podobnym problemem, z tym że w dniu gdy miał zostać wyłączony numer zrobiłem opłatę poprzez przelew pocztowy, ale zdążono mi numer wyłączyć, przelew nie dotarł, pewnie zaksięgują go dopiero dziś...

Problem w tym, że obecnie połączenia wychodzące mam już zablokowane, a rachunek zliczył mi się do 2 krotnej sumy, bądź też został połączony z opłatą za miesiąc maj bo okres za rachunek jest podany od 26 kwietnia do x maja.

Czy ktoś może mi trochę rozjaśnić o co chodzi dokładnie, czy obecny stan zostanie rozdzielony po zaksięgowaniu przelewu? Sprawa wygląda tak, że numer był użytkowany, ale byłem na wyjeździe służbowym, zapomniałem portfela i wróciłem dopiero wczoraj, uiszczając od razu opłatę.

Sprawa wygląda tak, że nie mam nawet jak zadzwonić na infolinię, bo wyłączyli mi numer, potwierdzenie w postaci druczku posiadam...

Pozdrawiam Wszystkich i liczę na odpowiedź!

[edytowane przez neromx o 01:22 w dniu 2018-04-27]
 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 05:23)

U mnie wczoraj było podobnie.Blokada połączeń...naliczone podwójne opłaty za nieoplaconą fakturę... A gdy po paru minutach odswiezylem logowanie to była znów inna kwota za okres od 25.04.2018.Co tam jest grane ja się pytam???

 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 05:26)

Pomyłka..od 26.04.2018 jest to naliczenie..

 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 07:58)

Dobre pytanie... Teraz, żeby dodzwonić się na infolinię muszę kupić nową kartę...

 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 11:04)

to jest odpowiedź na post:

 Dzień dobry.

Borykam się z podobnym problemem, z tym że w dniu gdy miał zostać wyłączony numer zrobiłem opłatę poprzez przelew pocztowy, ale zdążono mi numer wyłączyć, przelew nie dotarł, pewnie zaksięgują go dopiero dziś...

Problem w tym, że obecnie połączenia wychodzące mam już zablokowane, a rachunek zliczył mi się do 2 krotnej sumy, bądź też został połączony z opłatą za miesiąc maj bo okres za rachunek jest podany od 26 kwietnia do x maja.

Czy ktoś może mi trochę rozjaśnić o co chodzi dokładnie, czy obecny stan zostanie rozdzielony po zaksięgowaniu przelewu? Sprawa wygląda tak, że numer był użytkowany, ale byłem na wyjeździe służbowym, zapomniałem portfela i wróciłem dopiero wczoraj, uiszczając od razu opłatę.

Sprawa wygląda tak, że nie mam nawet jak zadzwonić na infolinię, bo wyłączyli mi numer, potwierdzenie w postaci druczku posiadam... 

Pozdrawiam Wszystkich i liczę na odpowiedź!




Wpłata jest księgowana maksymalnie do trzech dni roboczych, najczęściej następnego dnia roboczego. Po zaksięgowaniu blokada automatycznie zostanie zdjęta.  Do czasu dokonania wpłaty możesz doładować Skarbonkę, by móc korzystać z numeru. Jeżeli jednak chcesz przyspieszyć proces zdjęcia blokady pozostaje kontakt z innego numeru z biurem obsługi pod numerm 690610610 lub przesłanie potwierdzenia płatności przez formularz kontaktowy. Z tego, co piszesz to w międzyczasie została wystawiona kolejna faktura (bill 25), tylko nie zgadza się okres rozliczeniowy, chyba że masz na myśli okres, w którym wystawiono fakturę, bo ta informacja musi się na fakturze znaleźć, to zupełnie różne sprawy. Opłaty w nju są naliczane z dołu, czyli faktura jest wystawiana za poprzedni okres rozliczeniowy, chyba że Twoja oferta to nju internetowy, z którego korzystasz w telefonie i w takim przypadku będzie to przedpłata. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na rachunku szczegółowym. Po zaksięgowaniu Twojej płatności oczywiście pozostanie zapłata tylko za fakturę bieżącą. Warto też skorzystać z polecenia zapłaty, nie trzeba pamiętać o rachunkach i jeden problem mniej z głowy :) Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 11:18 w dniu 2018-04-27]
 

blokada połączeń wychodzących (2018-04-27 12:02)

to jest odpowiedź na post:




Wpłata jest księgowana maksymalnie do trzech dni roboczych, najczęściej następnego dnia roboczego. Po zaksięgowaniu blokada automatycznie zostanie zdjęta.  Do czasu dokonania wpłaty możesz doładować Skarbonkę, by móc korzystać z numeru. Jeżeli jednak chcesz przyspieszyć proces zdjęcia blokady pozostaje kontakt z innego numeru z biurem obsługi pod numerm 690610610 lub przesłanie potwierdzenia płatności przez formularz kontaktowy. Z tego, co piszesz to w międzyczasie została wystawiona kolejna faktura (bill 25), tylko nie zgadza się okres rozliczeniowy, chyba że masz na myśli okres, w którym wystawiono fakturę, bo ta informacja musi się na fakturze znaleźć, to zupełnie różne sprawy. Opłaty w nju są naliczane z dołu, czyli faktura jest wystawiana za poprzedni okres rozliczeniowy, chyba że Twoja oferta to nju internetowy, z którego korzystasz w telefonie i w takim przypadku będzie to przedpłata. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na rachunku szczegółowym. Po zaksięgowaniu Twojej płatności oczywiście pozostanie zapłata tylko za fakturę bieżącą. Warto też skorzystać z polecenia zapłaty, nie trzeba pamiętać o rachunkach i jeden problem mniej z głowy :) Pozdrawiam :)



Dziękuję za odpowiedź!

Wysłałem już dowód wpłaty, dziwi mnie tylko długość ten "zaksięgowania" w mojej pracy idzie to szybciej.

Poczekam na odpowiedź zwrotną. Raz jeszcze dziękuję!

Miłego dnia.

odpowiedź

blokada połączeń wychodzących | pilotka (27.04.2018, 11:04)




Wpłata jest księgowana maksymalnie do trzech dni roboczych, najczęściej następnego dnia roboczego. Po zaksięgowaniu blokada automatycznie zostanie zdjęta.  Do czasu dokonania wpłaty możesz doładować Skarbonkę, by móc korzystać z numeru. Jeżeli jednak chcesz przyspieszyć proces zdjęcia blokady pozostaje kontakt z innego numeru z biurem obsługi pod numerm 690610610 lub przesłanie potwierdzenia płatności przez formularz kontaktowy. Z tego, co piszesz to w międzyczasie została wystawiona kolejna faktura (bill 25), tylko nie zgadza się okres rozliczeniowy, chyba że masz na myśli okres, w którym wystawiono fakturę, bo ta informacja musi się na fakturze znaleźć, to zupełnie różne sprawy. Opłaty w nju są naliczane z dołu, czyli faktura jest wystawiana za poprzedni okres rozliczeniowy, chyba że Twoja oferta to nju internetowy, z którego korzystasz w telefonie i w takim przypadku będzie to przedpłata. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na rachunku szczegółowym. Po zaksięgowaniu Twojej płatności oczywiście pozostanie zapłata tylko za fakturę bieżącą. Warto też skorzystać z polecenia zapłaty, nie trzeba pamiętać o rachunkach i jeden problem mniej z głowy :) Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników