Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Wpłata jest księgowana maksymalnie do trzech dni roboczych, najczęściej następnego dnia roboczego. Po zaksięgowaniu blokada automatycznie zostanie zdjęta. Do czasu dokonania wpłaty możesz doładować Skarbonkę, by móc korzystać z numeru. Jeżeli jednak chcesz przyspieszyć proces zdjęcia blokady pozostaje kontakt z innego numeru z biurem obsługi pod numerm 690610610 lub przesłanie potwierdzenia płatności przez formularz kontaktowy. Z tego, co piszesz to w międzyczasie została wystawiona kolejna faktura (bill 25), tylko nie zgadza się okres rozliczeniowy, chyba że masz na myśli okres, w którym wystawiono fakturę, bo ta informacja musi się na fakturze znaleźć, to zupełnie różne sprawy. Opłaty w nju są naliczane z dołu, czyli faktura jest wystawiana za poprzedni okres rozliczeniowy, chyba że Twoja oferta to nju internetowy, z którego korzystasz w telefonie i w takim przypadku będzie to przedpłata. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na rachunku szczegółowym. Po zaksięgowaniu Twojej płatności oczywiście pozostanie zapłata tylko za fakturę bieżącą. Warto też skorzystać z polecenia zapłaty, nie trzeba pamiętać o rachunkach i jeden problem mniej z głowy :) Pozdrawiam :)
Dziękuję za odpowiedź!
Wysłałem już dowód wpłaty, dziwi mnie tylko długość ten "zaksięgowania" w mojej pracy idzie to szybciej.
Poczekam na odpowiedź zwrotną. Raz jeszcze dziękuję!
Miłego dnia.
Dobre pytanie... Teraz, żeby dodzwonić się na infolinię muszę kupić nową kartę...
Dzień dobry.
Borykam się z podobnym problemem, z tym że w dniu gdy miał zostać wyłączony numer zrobiłem opłatę poprzez przelew pocztowy, ale zdążono mi numer wyłączyć, przelew nie dotarł, pewnie zaksięgują go dopiero dziś...
Problem w tym, że obecnie połączenia wychodzące mam już zablokowane, a rachunek zliczył mi się do 2 krotnej sumy, bądź też został połączony z opłatą za miesiąc maj bo okres za rachunek jest podany od 26 kwietnia do x maja.
Czy ktoś może mi trochę rozjaśnić o co chodzi dokładnie, czy obecny stan zostanie rozdzielony po zaksięgowaniu przelewu? Sprawa wygląda tak, że numer był użytkowany, ale byłem na wyjeździe służbowym, zapomniałem portfela i wróciłem dopiero wczoraj, uiszczając od razu opłatę.
Sprawa wygląda tak, że nie mam nawet jak zadzwonić na infolinię, bo wyłączyli mi numer, potwierdzenie w postaci druczku posiadam...
Pozdrawiam Wszystkich i liczę na odpowiedź!