forumnju na kartęusługiZnikające pieniądze

Znikające pieniądze

 

Znikające pieniądze (2015-01-16 08:29)

Witam serdecznie, z mojego konta w nju zniknęły pieniądze w sposób poniższy:<BR>
<BR>-Korzystałem z internetu w pakiecie miesio<BR>-W pewnym momencie przekroczyłem limit, zaczęło pobierać z konta i zostałem z wynikiem 0zł na koncie o czym zostałem oczywiście poinformowany przy wyzerowanym już saldo<BR>-Doładowałem za 40 zł i powróciłem do korzystania z internetu<BR>-Stan konta wynosił 53 zł (???)<BR>-Po chwili internet przestał działać i dostałem informację oraz, że przekroczyłem limit(?????)<BR>-Na koncie 0zł...<BR>Gdzie są moje pieniądze i co z tym faktem zrobić

~korsarzmurzijezior

 

Znikające pieniądze (2015-01-16 09:34)

Takie rzeczy musisz załatwić raczej poprzez kontakt z konsultantem w BOA telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy po zalogowaniu się na swoim koncie. Tutaj nie pomożemy bo my też jesteśmy użytkownikami a nie obsługą.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~korsarzmurzijezior

 

Znikające pieniądze (2015-01-20 20:30)

Mam ten sam problem u mnie stanęło na 18.99 i zjadlo mi 35 zl okoli :O a na zgloszenie nikt nie odpowiada :/ a zglaszalem to ponad 48 h temu

 

Znikające pieniądze (2015-10-25 07:38)

Witam, mam to samo. Jak soe wyjasnila sprawa ze znikajaca kasa (danymi pakietowymi) ??

 

Znikające pieniądze (2015-10-25 11:58)

W przypadku Nju na kartę w usłudze Miesio lub Miesio 19:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-miesio.pdf
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-miesio19.pdf
obowiązuje zapis regulaminowy, który zacytuję:
"Po wykorzystaniu 3 GB Pakietu internetowego, dalszy transfer danych jest płatny zgodnie z
Cennikiem usług w ofercie nju na kartę, prędkość transferu danych nie zostaje ograniczona."

Co do przypadku opisywanego przez @korsarzmurzijezior to jak dla mnie nic nie znika tylko po wykorzystaniu limitu 3 GB są pobierane opłaty zgodnie z cennikiem, czyli 0,02zł/100KB albo inaczej 0,19zł/MB, albo 19zł/100MB.
Jeśli inni mają podobną sytuację to usługa działa prawidłowo, zgodnie z regulaminem.

Jeśli komuś zależy na tzw. lejku, bo nie chce ponosić dodatkowych kosztów to pozostaje tylko Nju z rachunkiem.

Podsumowując, czytajcie regulaminy i cenniki usług zanim zaczniecie z nich korzystać, zwłaszcza jeśli wiąże się to z dodatkowymi opłatami, inaczej będziecie dawać się strzyc.

 

Znikające pieniądze (2016-11-29 18:19)

Ja obecnie mam promocję za rejestrację numeru, internet wyłączony i też zniknęła mi kasa z konta, na wykazie połączeń wszystko jest za 0zł, a konto ważne do końca października przyszłego roku. Oczywiście reklamacja złożona, problem w tym, że trzeba czekać 30 dni. Pozostanie przenieść numer do plusa, bo tam nigdy kasa mi nie znikła.

~benita

 

Znikające pieniądze (2016-11-29 21:57)

benita jak nie chcesz czekać na odpowiedź na reklamację maksymalnie 30 dni, przypomnę, że jest to termin ustawowy i każdy operator może go stosować to zmień sieć ulżysz sobie i innym forumowiczom ;)

 

Znikające pieniądze (2017-04-03 11:14)

Z mojego konta nagminnie znika kasa mimo że nie korzystam z danych pakietowych muszę jak najszybciej zmienić sieć bo to jawne złodziejstwo. Wczoraj doładowałem za 30 zeta. Nie korzystałem z telefonu a dzisiaj rano mam na koncie 1.39. Nigdy więcej.

~zoom

odpowiedź

Znikające pieniądze | ~zoom (03.04.2017, 11:14)

Z mojego konta nagminnie znika kasa mimo że nie korzystam z danych pakietowych muszę jak najszybciej zmienić sieć bo to jawne złodziejstwo. Wczoraj doładowałem za 30 zeta. Nie korzystałem z telefonu a dzisiaj rano mam na koncie 1.39. Nigdy więcej.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

62 gości i 0 zalogowanych użytkowników