forumnju z rachunkiemofertaDlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 12:04)

Przeniosłem numer do nju mobile (oferta z rachunkiem, całe wszystko). Włączenie miało miejsce bodajże 10 listopada 2014, tymczasem dostaję drugą fakturę dla nju Buzz. WTF - że się tak wyrażę!?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 13:33)

A w jakim bys chciał być planie taryfowym? <BR> Ja też mam Max 39 zł i abo Buzz<BR>

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 14:34)

Przepraszam, rzeczywiście nju Buzz to po prostu nju z rachunkiem - taki mam. Mój plan to 'całe wszystko' (maks. 39 zł) a ja dostaję już drugą fakturę na 47 zł. O co kaman?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 21:09)

A jak przeglądasz f-re to powinieneś mieć szczegółowe zestawienie połączeń,  sms i danych. Nic nie masz tam co mogło by wskazywać ,  że np wysyłałem jakieś Sms Premium czy rozmowa na nr o podwyższonej płatności?  <BR>Jak nie to pisz poprzez stronę i kontakt reklamację.<BR>Ja dwa razy miałem przekroczone 39 zł o jeden gr. A nie powinienem dla samego np faktu.

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-08 04:51)

Dzięki! Przejrzałem faktury i wszystko ponad 39zł to opłata naliczona za przesyłanie danych. Dlaczego nju nalicza mi opłatę za korzystanie z internetu!?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-08 11:43)

Pisz reklamację. Powinni Ci w ciągu max 2 tyg odp. Mają 30.dni ale zazwyczaj trwa to krócej.<BR>Nie mozesz mieć więcej naliczone skoro usługę masz aktywną. Reklamacje pisz przez stronę,  wiesz jak ? Ew. znajdziesz ;)

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-11 20:48)

Napisałem reklamację, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia - ani poprzez e-mail ani telefonicznie. Wydaje mi się, że system komputerowy szwankuje, o czym zresztą informuje sam portal.

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-12 08:46)

Wejdź na swoje konto na stronie NJU i później w Kontakt a tam masz Status zgłoszeń. Możesz sprawdzić czy jest coś w systemie zarejestrowane. Ja np tez ostatnia f-re reklamuje z powodu błędnych dla mnie wyliczeń roamingowych i mam to właśnie tam, kiedy i co otwarte. Ew zadzwoń do konsultantów. Teraz to 19gr min

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1421063194266

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-15 10:52)

<span>Dostałem odpowiedź od Nju. Oto jej treść:</span>
<span>"Poniższa korespondencja stanowi odpowiedź na zgłoszenie dotyczące opłat za połączenia transmisyjne zarejestrowane w fakturze dnia 04.12.2014 r. orasz 04.01.2015 r. Przeprowadzona weryfikacja wykazała, że wszystkie połączenia zostały zarejestrowane poprawnie, a naliczone opłaty zgodne z obowiązującym Cennikiem. Mając jednak na uwadze Pana satysfakcję postanowiłam, anulować naliczone koszty. W związku z tym kolejna faktura, wystawiona 04.02.2015 r. będzie pomniejszona o kwotę 18,31 zł. Pojawi się ona w pozycji: Opłaty naliczone na poziomie konta, z opisem: Uznana reklamacja z dnia 08.01.2015 r. Podkreślam, że podjęta decyzja ma charakter jednorazowy i jest wyrazem dbałości o satysfakcję Klienta. Nie stanowi jednak potwierdzenia nieprawidłowości leżących po stronie spółki. W przyszłości tego typu zgłoszenia nie będą uznawane. Mam nadzieję, że przekazane informacje będą dla Pana pomocne." </span>
<span>Nadal nie rozumiem skąd te opłaty za transmisję danych. Dziwi też anulowanie przez panią doradcę tych kosztów pomimo, jak twierdzi, że są uzasadnione. </span>

[edytowane przez krasnoluj o 10:56 w dniu 2015-01-15]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? | s-krobek (12.01.2015, 08:46)

Wejdź na swoje konto na stronie NJU i później w Kontakt a tam masz Status zgłoszeń. Możesz sprawdzić czy jest coś w systemie zarejestrowane. Ja np tez ostatnia f-re reklamuje z powodu błędnych dla mnie wyliczeń roamingowych i mam to właśnie tam, kiedy i co otwarte. Ew zadzwoń do konsultantów. Teraz to 19gr min
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

147 gości i 0 zalogowanych użytkowników