<span>Dostałem odpowiedź od Nju. Oto jej treść:</span>
<span>"Poniższa korespondencja stanowi odpowiedź na zgłoszenie dotyczące opłat za połączenia transmisyjne zarejestrowane w fakturze dnia 04.12.2014 r. orasz 04.01.2015 r. Przeprowadzona weryfikacja wykazała, że wszystkie połączenia zostały zarejestrowane poprawnie, a naliczone opłaty zgodne z obowiązującym Cennikiem. Mając jednak na uwadze Pana satysfakcję postanowiłam, anulować naliczone koszty. W związku z tym kolejna faktura, wystawiona 04.02.2015 r. będzie pomniejszona o kwotę 18,31 zł. Pojawi się ona w pozycji: Opłaty naliczone na poziomie konta, z opisem: Uznana reklamacja z dnia 08.01.2015 r. Podkreślam, że podjęta decyzja ma charakter jednorazowy i jest wyrazem dbałości o satysfakcję Klienta. Nie stanowi jednak potwierdzenia nieprawidłowości leżących po stronie spółki. W przyszłości tego typu zgłoszenia nie będą uznawane. Mam nadzieję, że przekazane informacje będą dla Pana pomocne." </span>
<span>Nadal nie rozumiem skąd te opłaty za transmisję danych. Dziwi też anulowanie przez panią doradcę tych kosztów pomimo, jak twierdzi, że są uzasadnione. </span>
[edytowane przez krasnoluj o 10:56 w dniu 2015-01-15]