forumnju z rachunkiemofertaczy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2014-12-21 11:23)

witam, chciałabym zmienić właściciela numeru z jednego rodzica na drugiego, jednak nie wiem jak tego dokonać, w zakładce zmiana danych nie wyświetlaja mi się żadne dane więc nie mogę ich zmienić.

~paulaaaa

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2014-12-22 18:16)

NJU nie oferuje możliwości zmiany abonenta. Taką informację potwierdziło mi 3 konsultantów na czacie w listopadzie.<BR>

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2014-12-23 01:08)

W njumobile nie ma CESJI

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~wojtassslg

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2015-03-03 06:57)

A w opcji na kartę też nie można?
Może trzeba wypowiedzieć abonament i w opcji na kartę się da.

[edytowane przez majki o 06:59 w dniu 2015-03-03]
 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2018-05-25 11:35)

Informujemy, że Nju Mobile nie świadczy usługi cesji/ zmiany abonenta. Jedynym wyjściem jest wypowiedzenie umowy z migracją numeru do oferty na kartę. Migracja możliwa jest po przesłaniu na adres Nju Mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice formularza migracji. W linku poniżej formularz: http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/zmiana-planu-taryfowego-nju-z-rachunkiem-na-nju-na-karte.pdf Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia umowy przy zachowaniu pełnego okresu rozliczeniowego. Po zrealizowaniu migracji nowy oraz obecny abonent musi udać się do salonu Orange z kartą sim oraz dowodem osobistym w celu przerejestrowania numeru. Po zrealizowaniu przerejestrowania będzie istniała możliwość zawarcia umowy na nowe dane. Pozdrawiamy,

~pomocny

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2018-05-25 23:18)

Migracji na kartę można również dokonać dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610)

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2020-02-18 14:46)

to jest odpowiedź na post:

Informujemy, że Nju Mobile nie świadczy usługi cesji/ zmiany abonenta. Jedynym wyjściem jest wypowiedzenie umowy z migracją numeru do oferty na kartę. Migracja możliwa jest po przesłaniu na adres Nju Mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice formularza migracji. W linku poniżej formularz: http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/zmiana-planu-taryfowego-nju-z-rachunkiem-na-nju-na-karte.pdf Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia umowy przy zachowaniu pełnego okresu rozliczeniowego. Po zrealizowaniu migracji nowy oraz obecny abonent musi udać się do salonu Orange z kartą sim oraz dowodem osobistym w celu przerejestrowania numeru. Po zrealizowaniu przerejestrowania będzie istniała możliwość zawarcia umowy na nowe dane. Pozdrawiamy,

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2020-02-18 14:47)

czy przerejestrowanie numeru dodatkowego na inną osobę wiąże się z jakąś opłatą?

 

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą (2020-02-18 16:00)

Hej :) Nie, jest to usługa bezpłatna. Pozdrawiam :)

odpowiedź

czy można zmienić właściciela numeru ? przepisać go z jednej osoby na drugą | ~pomocny (25.05.2018, 11:35)

Informujemy, że Nju Mobile nie świadczy usługi cesji/ zmiany abonenta. Jedynym wyjściem jest wypowiedzenie umowy z migracją numeru do oferty na kartę. Migracja możliwa jest po przesłaniu na adres Nju Mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice formularza migracji. W linku poniżej formularz: http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/zmiana-planu-taryfowego-nju-z-rachunkiem-na-nju-na-karte.pdf Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia umowy przy zachowaniu pełnego okresu rozliczeniowego. Po zrealizowaniu migracji nowy oraz obecny abonent musi udać się do salonu Orange z kartą sim oraz dowodem osobistym w celu przerejestrowania numeru. Po zrealizowaniu przerejestrowania będzie istniała możliwość zawarcia umowy na nowe dane. Pozdrawiamy,
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

103 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies