Najbardziej boli nieuczciwość operatora - obiecuje złote góry, a potem nie wywiązuje się z umowy.<BR>Pewnie i tam wybrałabym NJU, bo cennik mają dobry, ale jak miał być bonus to się ucieszyłam. I co wyszło? Tylko mnóstwo nerwów, czasu straconego na reklamacje i rozbite plany Świąteczne (te karty do eSklepów miały być przeznaczone na prezenty dla bliskich). <BR>Swoją drogą, jak (jeśli?) te karty już dojdą, to ciekawe, kiedy je wykorzystam, skoro ich ważność upływa 31.12.2014.<BR><br><BR>Na tym forum i na stronie facebookowej NJU czytam koszmarne historie przebojów z obsługą klienta. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest celowa polityka firmy - nie odpowiadać tygodniami na maile/zapytania z formularza i naciągać ludzi na połączenia telefoniczne (każde po 5zł).<BR><br><BR>(Wykasowało mi poprzedni post, więc piszę raz jeszcze)<BR>