Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Nie przechodzi mi kod weryfikacyjny do aplikacji Inpost pomimo zdjęcia blokady na numery specjalne nadal nie do chodzi do mnie sms autoryzacyjny Inpost.
</div><div>Inne smsy ci dochodzą? Centrum wiadomości masz ustawione?</div><div>
</div>
Regulamin otwiera się bez problemu:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin%20promocji%20Bezp%C5%82atna%20wymiana%20kart%20SIM%20nju%20mobile%20niewspieraj%C4%85cych%20LTE%20na%20karty%20SIM%20wspierajace%20LTE.pdf
Możesz tak:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile
Konfigurację robiłeś przez:
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">1) ręczne wpisywanie danych</font>
<font color="#185d68">czy</font>
<font color="#185d68">2) automatycznie z portalu nju</font>
<font color="#185d68">
</font>
http://ustaw.njumobile.pl/
Witam.
Dość często w oprogramowaniu <span >routera mobilnego podczas wpisywania pinu masz okienko do zaznaczenia "Zapamiętaj kod PIN". Wpisujesz poprawny i po sprawie.
<span >Każdy <span >router ma stronę konfiguracyjną i tam najłatwiej to zrobić.
<span >Pozdrawiam.
<span >
Witam.
To może być wina telefonu.
Jaki to dokładnie model? Jaki zasięg masz na telefonie?
Jaką masz kartę sim? Wymieniana była czy starszy typ?