forumnju z rachunkiemofertaCo z tymi bonusami dla nowych klientów

Co z tymi bonusami dla nowych klientów

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-10 19:33)

Coś mi się wydaje, że te bonusy dla nowych abonentów to ściemia - otrzymał to ktoś? Ja od chyba 1,5 miesiąca czekam na przysługujący mi bon do merlina i nic. Kontakt z obsługą nju mobile zaczyna przypominać obsługe w t-mobile, na czacie nic nie wiedzą podali adres na który należy napisać, napisałem i po trzech tygodniach dostałem odpowiedź żeby napisać jednak na inny adres, napisałem, po prawie trzech kolejnych tygodniach otrzymałem odpowiedź że sprawa została przekazana do tego samego działu do rozpatrzenia - parodia. Tylko cennik atrakcyjny, bo obsługa żenada.

~takitam

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-11 15:57)

Mam identyczne doświadczenia, choć czekam <em>tylko</em> 3 tygodnie. Najpierw cisza przez 10 dni,  a potem odsyłanie z jednego działu do drugiego, potem do trzeciego. Teraz chyba wszyscy konsultanci NJU dostali polecenie aby udzielać na odczepne odpowiedzi - to sprawa sprzedaży proszę pisać do sklep@njumobile.pl (wcześniej to było promocje@njumoble.pl).<br><br><br>Dziś zaczynam akcję CZARNEGO PR na stronie FACEBOOK'A NJU. <u>Zachęcam wszystkich do przyłączenia się do akcji</u>.<br>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-11 18:39)

Może jest dużo nowych klientów i trzeba po prostu poczekać.<br>

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1418329426246

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-13 10:48)

Mam ten sam problem, na bonus za drugi numer czekam już półtora miesiąca, napisałem reklamację 17 dni temu i żadnej odpowiedzi. <BR><br><BR>Szczerze mówiąc spodziewałem się lepszej obsługi w tym całym NJU... <br>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-13 13:14)

ja na pizze w dominium czekam od września chyba, wszędzie uzyskuję "odczepne odpowiedzi" typu proszę skontaktować się tu i tam i tak w kółko.. eh no chyba się nie doczekam. troche amatorka.. jakby nie cennik to bym poszedł już gdzies stąd

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-15 13:56)

Ja czekam na głośnik już ponad miesiąc. W regulaminie było, że wysyłaję do miesiące<br>Czy ktoś dostał ten <a href="http://www.pepper.pl/promocje/kupujac-nju-z-rachunkiem-mozesz-otrzymac-gosnik-njumobile-2919" title="głośnik" target="_blank">głośnik</a>?<br>

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~kasjopeja

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-15 23:01)

Najbardziej boli nieuczciwość operatora - obiecuje złote góry, a potem nie wywiązuje się z umowy.<BR>Pewnie i tam wybrałabym NJU, bo cennik mają dobry, ale jak miał być bonus to się ucieszyłam. I co wyszło? Tylko mnóstwo nerwów, czasu straconego na reklamacje i rozbite plany Świąteczne (te karty do eSklepów miały być przeznaczone na prezenty dla bliskich). <BR>Swoją drogą, jak (jeśli?) te karty już dojdą, to ciekawe, kiedy je wykorzystam, skoro ich ważność upływa 31.12.2014.<BR><br><BR>Na tym forum i na stronie facebookowej NJU czytam koszmarne historie przebojów z obsługą klienta. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest celowa polityka firmy - nie odpowiadać tygodniami na maile/zapytania z formularza i naciągać ludzi na połączenia telefoniczne (każde po 5zł).<BR><br><BR>(Wykasowało mi poprzedni post, więc piszę raz jeszcze)<BR>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-16 12:47)

to jest odpowiedź na post:

Ja czekam na głośnik już ponad miesiąc. W regulaminie było, że wysyłaję do miesiące<br>Czy ktoś dostał ten <a href="http://www.pepper.pl/promocje/kupujac-nju-z-rachunkiem-mozesz-otrzymac-gosnik-njumobile-2919" title="głośnik" target="_blank">głośnik</a>?<br>

<BR>Niestety nie. Też na niego czekam, ale po wpisach na forum widzę, że chyba trzeba piać reklamację.

odpowiedź

Co z tymi bonusami dla nowych klientów | kasjopeja (11.12.2014, 15:57)

Mam identyczne doświadczenia, choć czekam <em>tylko</em> 3 tygodnie. Najpierw cisza przez 10 dni,  a potem odsyłanie z jednego działu do drugiego, potem do trzeciego. Teraz chyba wszyscy konsultanci NJU dostali polecenie aby udzielać na odczepne odpowiedzi - to sprawa sprzedaży proszę pisać do sklep@njumobile.pl (wcześniej to było promocje@njumoble.pl).<br><br><br>Dziś zaczynam akcję CZARNEGO PR na stronie FACEBOOK'A NJU. <u>Zachęcam wszystkich do przyłączenia się do akcji</u>.<br>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

119 gości i 0 zalogowanych użytkowników