forumnju na kartęofertaStarter z Żabki

Starter z Żabki

 

Starter z Żabki (2024-09-02 11:30)

Witam.

Niestety w moim rejonie kurierzy DPD są dość specyficzni, po zamówieniu karty przez internet 2 róznych kurierów poległo przy dostawie, 2 razy zaznaczyli, że nie zastali odbiorcy. mimo że cały czas byłem w domu, nie zadzwonili ani domofonem ani na telefon, nie chce mi się z nimi znowu szarpać i odbijać się od infolinii więc chciałem kupić starter prosto w sklepie. W związku z tym, chciałbym się dowiedzieć, czy kupując i aktywując starter w Żabce będę miał taką samą możliwość aktywacji usługi nju na kartę 19/29zł, razem z wszystkimi promocjami (2999GB na rok), czy ta oferta przysługuje tylko zamówieniom przez internet? 

~asd

 

Starter z Żabki (2024-09-02 13:19)

to jest odpowiedź na post:

Witam.

Niestety w moim rejonie kurierzy DPD są dość specyficzni, po zamówieniu karty przez internet 2 róznych kurierów poległo przy dostawie, 2 razy zaznaczyli, że nie zastali odbiorcy. mimo że cały czas byłem w domu, nie zadzwonili ani domofonem ani na telefon, nie chce mi się z nimi znowu szarpać i odbijać się od infolinii więc chciałem kupić starter prosto w sklepie. W związku z tym, chciałbym się dowiedzieć, czy kupując i aktywując starter w Żabce będę miał taką samą możliwość aktywacji usługi nju na kartę 19/29zł, razem z wszystkimi promocjami (2999GB na rok), czy ta oferta przysługuje tylko zamówieniom przez internet? 

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)

[edytowane przez pilotka o 13:20 w dniu 2024-09-02]
 

Starter z Żabki (2024-09-02 18:48)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)


Tyle tych promocji jest  w nju, że normalnie szok...

~gość1725295729936

 

Starter z Żabki (2024-09-02 18:59)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)




Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.

~asd

 

Starter z Żabki (2024-09-03 07:51)

to jest odpowiedź na post:




Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.

Aplikacja jest dla oferty nju światłowód i nju komórkowy (subskrypcja) dlatego nie zalogujesz się do niej, jeśli numer jest w ofercie na kartę. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Starter z Żabki (2024-09-03 20:16)

to jest odpowiedź na post:


Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.



nju to sieć zadowolonych klientów a zadowoleni klienci apki nie potrzebują...
A poważniej niestety to chyba jedyny operator, który apki dla klientów nie potrafi ogarnąć.
Jest jakiś wyrób apkopodobny ale tylko dla użytkowników subskrypcji....

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1725387091105

odpowiedź

Starter z Żabki | ~gość1725387091105 (03.09.2024, 20:16)



nju to sieć zadowolonych klientów a zadowoleni klienci apki nie potrzebują...
A poważniej niestety to chyba jedyny operator, który apki dla klientów nie potrafi ogarnąć.
Jest jakiś wyrób apkopodobny ale tylko dla użytkowników subskrypcji....
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

73 gości i 0 zalogowanych użytkowników