forumnju na kartęofertaStarter z Żabki

Starter z Żabki

 

Starter z Żabki (2024-09-02 11:30)

Witam.

Niestety w moim rejonie kurierzy DPD są dość specyficzni, po zamówieniu karty przez internet 2 róznych kurierów poległo przy dostawie, 2 razy zaznaczyli, że nie zastali odbiorcy. mimo że cały czas byłem w domu, nie zadzwonili ani domofonem ani na telefon, nie chce mi się z nimi znowu szarpać i odbijać się od infolinii więc chciałem kupić starter prosto w sklepie. W związku z tym, chciałbym się dowiedzieć, czy kupując i aktywując starter w Żabce będę miał taką samą możliwość aktywacji usługi nju na kartę 19/29zł, razem z wszystkimi promocjami (2999GB na rok), czy ta oferta przysługuje tylko zamówieniom przez internet? 

~asd

 

Starter z Żabki (2024-09-02 13:19)

to jest odpowiedź na post:

Witam.

Niestety w moim rejonie kurierzy DPD są dość specyficzni, po zamówieniu karty przez internet 2 róznych kurierów poległo przy dostawie, 2 razy zaznaczyli, że nie zastali odbiorcy. mimo że cały czas byłem w domu, nie zadzwonili ani domofonem ani na telefon, nie chce mi się z nimi znowu szarpać i odbijać się od infolinii więc chciałem kupić starter prosto w sklepie. W związku z tym, chciałbym się dowiedzieć, czy kupując i aktywując starter w Żabce będę miał taką samą możliwość aktywacji usługi nju na kartę 19/29zł, razem z wszystkimi promocjami (2999GB na rok), czy ta oferta przysługuje tylko zamówieniom przez internet? 

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)

[edytowane przez pilotka o 13:20 w dniu 2024-09-02]
 

Starter z Żabki (2024-09-02 18:48)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)


Tyle tych promocji jest  w nju, że normalnie szok...

~gość1725295729936

 

Starter z Żabki (2024-09-02 18:59)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Usługi czy promocje są dostępne na starterach niezależnie czy zamówienie na starter złożysz przez internet czy zakupisz i zarejestrujesz starter np. w salonie Orange czy w Żabce. Pozdrawiam  :)




Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.

~asd

 

Starter z Żabki (2024-09-03 07:51)

to jest odpowiedź na post:




Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.

Aplikacja jest dla oferty nju światłowód i nju komórkowy (subskrypcja) dlatego nie zalogujesz się do niej, jeśli numer jest w ofercie na kartę. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Starter z Żabki (2024-09-03 20:16)

to jest odpowiedź na post:


Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.



nju to sieć zadowolonych klientów a zadowoleni klienci apki nie potrzebują...
A poważniej niestety to chyba jedyny operator, który apki dla klientów nie potrafi ogarnąć.
Jest jakiś wyrób apkopodobny ale tylko dla użytkowników subskrypcji....

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1725387091105

odpowiedź

Starter z Żabki | ~asd (02.09.2024, 18:59)




Dzięki bardzo, kupiłem i wszystko działa, no może oprócz logowania w aplikacji mobilnej, zarejestrowałem konto na stronie przez numer telefonu, podałem email, hasło i wszystko zadziałało w przeglądarce. Teraz problem jest taki, że na przeglądarce mogę się zalogować używając numeru telefonu i hasła, a w aplikacji mobilnej prosi mnie o podanie maila i hasła. Mimo, że wszystko jest zarejestrowane, w profilu na przeglądarce mam normalnie dodany swój adres email to w apce nju wyskakuje "Hasło lub login są niepoprawne!". Mam nadzieje, że będę mógł się zalogować gdy to się wszystko "ustawi" u operatora, bo trochę słabo bez mobilnej aplikacji żyć :D.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

47 gości i 0 zalogowanych użytkowników