Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu.
Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.
W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.
Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.
[edytowane przez stanley99 o 13:16 w dniu 2024-08-07]