forumnju z rachunkiemusługi długotrwały spadek prędkości połączenia internetowego we Wrocławiu - brak możliwości korzystania z usługi

długotrwały spadek prędkości połączenia internetowego we Wrocławiu - brak możliwości korzystania z usługi

 

długotrwały spadek prędkości połączenia internetowego we Wrocławiu - brak możliwości korzystania z usługi (2017-06-22 09:42)

Na terenie Wrocławia (ul. Przyjaźni) od około miesiąca utrzymują się znaczne zakłócenia w funkcjonowaniu usługi internetu mobilnego, w praktyce uniemożliwiające korzystanie z tej usługi (drastyczne spadki prędkości download i upload, przerywanie połączeń wymagające rozłączania modemu/resetowania routera nawet co kilka minut). Aktualne parametry dostarczanej przez Nju mobile usługi:
<span lang="EN-GB">- ping - 25 ms,
<span lang="EN-GB">- download - 2,32 Mbps,
<span lang="EN-GB">- upload - 0,14 Mbps.
Nadmieniam, iż pomiary prędkości łącza (http://www.speedtest.net/results.php?sh=1c1d6ab61462f923eb706606af694071&ria=0) były przeze mnie dokonywane przy użyciu dwóch modemów, co wyklucza awarię używanego sprzętu.


Proszę o informację czy (a jeżeli tak, to kiedy precyzyjnie) zamierzacie Państwo przywrócić funkcjonowanie usługi.

~a19900101

odpowiedź

długotrwały spadek prędkości połączenia internetowego we Wrocławiu - brak możliwości korzystania z usługi | ~a19900101 (22.06.2017, 09:42)

Na terenie Wrocławia (ul. Przyjaźni) od około miesiąca utrzymują się znaczne zakłócenia w funkcjonowaniu usługi internetu mobilnego, w praktyce uniemożliwiające korzystanie z tej usługi (drastyczne spadki prędkości download i upload, przerywanie połączeń wymagające rozłączania modemu/resetowania routera nawet co kilka minut). Aktualne parametry dostarczanej przez Nju mobile usługi:
<span lang="EN-GB">- ping - 25 ms,
<span lang="EN-GB">- download - 2,32 Mbps,
<span lang="EN-GB">- upload - 0,14 Mbps.
Nadmieniam, iż pomiary prędkości łącza (http://www.speedtest.net/results.php?sh=1c1d6ab61462f923eb706606af694071&ria=0) były przeze mnie dokonywane przy użyciu dwóch modemów, co wyklucza awarię używanego sprzętu.


Proszę o informację czy (a jeżeli tak, to kiedy precyzyjnie) zamierzacie Państwo przywrócić funkcjonowanie usługi.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

99 gości i 0 zalogowanych użytkowników