Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Świat się zmienia . Metody płatności tez się zmieniają <...>
No cóż, niektórzy są wciąż na etapie płatności na poczcie.
to jest odpowiedź na post:
Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku . Ważne że kasa została zaksięgowana i odbiorca jest zadowolony .
To podpowiedz gdzie można znaleźć numer konta bankowego dla opłacania usługi Nju Światłowód zwykłym przelewem. Podpowiem ze swojej strony, że w aplikacji lub po zalogowaniu przez stronę nic takiego nie widać. Ale może jestem mało spostrzegawczy - zrzut ekranu poproszę, nr konta może być zamazany.
Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu.
Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.
W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.
Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.
to jest odpowiedź na post:
Ten Pam ma rację ten nju mobile sami oszuści tam pracują to jest bezczelne co oni robią brat zmarł i ja nie mogę zerwać z nimi umowy tylko mam im wysłać akt zgonu listem i jeszcze druga opcja muszę być ich klientem by wejść na ich stronę by wypełnić wniosek to jest chore w dobie cyfryzacji śmiechu warte
Jasne, wszyscy operatorzy to oszuści. UKE to też oszuści.
W przypadku śmierci klienta umowa o świadczenie usług wygasa. Pamiętajmy jednak, że aby tak się stało, dostawca usług musi zostać o śmierci abonenta poinformowany. Operator nie dostaje automatycznie informacji z urzędu, że jego klient zmarł i będzie wystawiał faktury za usługi do dnia otrzymania aktu zgonu.
Źródło:
https://www.uke.gov.pl/blog/co-z-umowa-po-smierci-abonenta,22.html
to jest odpowiedź na post:
Po przeczytaniu opinii nie mam zamiaru rozpoczynać przygody z nju mobile a chciałem zarejestrować 3 numery. Dziękuję wam wszystkim za opinie i serdecznie pozdrawiam. P.S. uciekajcie z tej sieci!
Ile Ci zapłacili za wpis? Złotówkę, 2, 3?